Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Eerste dag op school

My second life as a vampire [afgewerkt]

12 juni 2010 - 15:32

522

4

292



Eerste dag op school

Renesmee (POV)

Terwijl ik met Linde door de gangen liep nadat we bij de secretariaat waren geweest praatten we over vanalles. Hoe de school was, of er leuke jongens in de buurt woonden, de leraren en over het eten in de kantine. We waren meteen vriendinnen.
'Zeg Linde, begon ik.
'Heb je misschien zin om morgen of overmorgen met mij mee naar huis te komen?'
'Gaaf. Waar wonen jullie ergens? Buiten de stad of in de stad? En wat gaan we dan eigelijk doen?
'Wauw Linde, hoeveel vragen kan je in één keer stellen? ik begon te lachen.
'Renesmee, je moet ze dan ook wel antwoorden..'
'Nou, ik woon buiten de stad en we kunnen alles gaan doen wat je maar wilt.'
'O nou. Dan zien we dat later wel.' ze glimlachte.
'Weetje Renesmee, ik denk dat wij weleens hele goede vriendinnen zouden kunnen worden.' Ik knik
'Ja.'

Als we in de klas komen, we hebben het eerste uur frans, zie ik dat iedereen zich meteen omdraait. Iedereen begint te fluisteren zogauw als ik zit. Ik mag gelukkig wel naast Linde zitten. '
'Wauw, dat meisje is echt knap. Ik hoop dat we met zijn allen een vriendengroepje kunnen beginnen.'
Weer een ander
'Wat een trutje zeg, hoe ze zo aandacht zoekt. Bah.'
Weer een ander:
'Oeh, ik ben benieuwd of Jessica haar plaats als Queen van de school kan houden zo.'
'Mij lijkt ze wel aardig.'

Ik ga ervan uit dat het meisje dat me een trut vind, Jessica is. Die blijkbaar ook nog de baas is van de school. Yeah right.

Als Linde na deze saaie schooldag naar buiten komen, zien we iedereen zo goed als staan kwijlen.
'Wat hebben zij nou?' vraag ik en kijk opzij. Ook Linde staat kwijlend te kijken.
'AARDE AAN LINDE?' ik volg haar blik en zie Jacob staan.
'Jezus Renesmee, zie je die enorme knappe jongen daar niet staan ofzo.'
'Uh jawel, dat is mijn lift naar huis. Dat is gewoon Jacob maar.'
'ja maar, uhh. Oke. Dag Nessie tot morgen!' en daarna geeft ze me een knuffel en loopt naar de fietsenstalling.
Ik loop naar Jake. 'He Jake.'
'He Nessie, spring je gauw achterop de moter want ik word gek van die starende meisjes overal.'
''Nou Jake, ik begrijp ze wel. Je ziet er goed uit vandaag.'
We blozen tegen elkaar en dus spring ik maar gauw op de moter en sla mijn armen om zijn middel. We racen het schoolplein af. Terug naar huis.

Jacob (POV)
Als we thuis komen, horen we in het huis dat er een verwoedde discussie bezig is.
'Maar Carlisle, ze kunnen gevaarlijk zijn. Ze weten wat WIJ zijn maar wij niet wat ZIJ zijn.''
'Edward, we kunnen de situatie toch aanzien.'
Nu mengt Emmet zich erook in.
'We kunnen ze toch ook gewoon wegjagen?' zegt hij hoopvol.
'EMMET.'
'ja ja, het was maar een voorstel?'

'Zeg Renesmee? Heb je zin om even ergens anders heen te gaan. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om hier getuige van te zijn, of mezelf in dat gesprek te mengen.' Wat ziet ze er mooi uit zo, als ze nadenkt.
'JACOB!'
shit, betrapt.


heey! kunnen jullie aub een reactie plaatsen bij mijn verhaal, zodat ik weet wat jullie ervan vinden? Want mijn verhaal wordt iedere keer gelezen maar niemand geeft er commentaar op ofzo Maar oke, bedankt <33


Reacties:


LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 18:51:
I like it «3
Het enige dat ik niet leuk vind is dat Jacob hier van Renesmee is en niet van mij (a'


LionHeart
LionHeart zei op 15 juni 2010 - 16:08:
Ik geef wel commentaar
Hahahah...
Niet egt commentaar hoorr
het is GE-WEL-DIG!!!!! <3


Merel
Merel zei op 14 juni 2010 - 15:58:
LEUK

Even een ding: JE gaat soms van de verleden naar de tegenwoordige tijd en weer terug....


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 12 juni 2010 - 15:08:
leukkk!!!