Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 1.Voorbereidingen

Morgenrood {afgelopen}

10 aug 2010 - 10:36

397

13

806



1.Voorbereidingen

Ik hielp Charlie met zijn smoking aan te doen. Hij is net als Bella: ook zo moeilijk om kleding te passen. Ik snap daar echt helemaal niets van.
'Au, Alice je prikt in me rug.'
Net daarna hoorde ik Bella aankomen, maar dat had ik al verwacht.
'Pap, ben je er?'
'Wacht daar', gaf Charlie als antwoord.
Toen ik klaar was met met zijn smoking kwam ik de keuken inlopen met Charlie aan mijn elleboog. 'Hoe vind je het?' vroeg ik aan Bella.
'Wauw, heb je mijn vader ook al te pakken?' Ik keek gekwest naar haar, maar ik wist dat ze een grapje maakte. 'Grapje hoor Alice, je ziet er echt mooi uit, pap.'
'Ik zie er belachelijk uit' zei Charlie. 'Mensen die door mij gekleed zijn zien er nóóit belachelijk uit', zei ik. Daarna nam ik Bella mee naar boven om haar jurk aan haar te laten zien en om de jurk te laten passen. Ze kreunde.
'Kom op Bella, het is zo weer over.'
Toen ze haar jurk aan had vond ze het mooi. 'Wauw, Alice. Dank je, het is echt mooi.'
'Ik zei het toch.' Daarna zei ik Bella en Charlie gedag en ging naar huis. Er moest nog zoveel gebeuren voor morgen. Bella en Edward gingen trouwen, en ik mocht van Bella de voorbereidingen doen. Toen ik aankwam bij mijn huis, zag ik dat Esme en Rosalie de versieringen al hadden gedaan. Ik kwam binnen en gaf Jasper een knuffel en een kus op z'n mond.
'Moet jij niet helpen?' 'Nee, ik, Emmett en Edward gaan zo jagen.' Hij zag dat ik gekwetst was en zei vlug: 'maar ik kan wel helpen tot dat we gaan.'
'Fijn', en mijn gezicht klaarde op.
Een tijdje later was alles klaar, alleen de taart moest nog morgenochten komen. Ik was blij dat ik het allemaal voor elkaar had gekregen. Ik gaf Jasper een kus voordat hij wegging, en ik zag dat Rosalie dat ook bij Emmmet deed. Edward werd ongeduldig van dat geklef en zei: 'Gaan we nog, of hoe zit dat?'
'Rustig aan, is hier iemand chago?', zei Emmet met een grote grijns op zijn gezicht. Ik zei maar tegen Jasper dat hij snel moet gaan voordat Edward nog meer geïrriteerd raakt. Het ligt vast aan morgen ,dacht ik. Edward knikte mijn kant op, want morgen is de grote dag voor Edward en Bella.


Reacties:

1 2 3

lovevampire
lovevampire zei op 9 aug 2011 - 12:42:
zelf ben ik super fan van twilight dus het
is eens leuk om het uit de
ogen van een andre te zien


ilovevampire
ilovevampire zei op 26 juli 2011 - 17:34:
ik ben mega fan van alice en jasper echt super leuk ik ben ook een verhaal over hun aan het schrijven echt mega snel verder xxxx shauny


irish98
irish98 zei op 16 feb 2011 - 15:02:
Leuk om iets uit ogen van Alice te lezen


wordslover
wordslover zei op 20 okt 2010 - 18:04:
oeeeh heeel leuk begin, ik ga gauw verder lezen! (:


AleXx
AleXx zei op 3 okt 2010 - 12:44:
Ik vind Alice pov heel gaaf, dit leest makkelijk weg... Super begin