Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H13

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

12 juni 2010 - 17:03

424

3

239



H13

Saphire (POV)

Ik snapte er helemaal niks van.
Terwijl Nate en Fleur zaten te bellen, zat ik op de bank te bibberen.
Plotseling bedacht ik me iets wat Fleur in de auto heen had gezegd.
'Warlocks' fluisterde ik.
Nate draaide met een ruk zijn hoofd om.
'Fleur ik moet gaan. ik bel je snel.'
hij legde de telefoon neer en draaide zich om naar mij.
'Hoe weet je dat' wilde hij weten. Nee hij eiste gewoon dat hij zou weten hoe ik het wist.
'Fleur heeft het me verteld. Dat er in de buurt van onze stad Warlocks zaten, die weleens vijandig zouden kunnen worden.'
'Fleur heeft gelijk. Ze komen, en snel ook.
'O.'
'Wauw Saphire, wat een reactie.' Zei hij Sarcastisch.
Ik glimlachte flauw.
Wat ging er allemaal komen vandaag.

Nathan (POV)
Wauw, Saphire nam dit nog best goed op. Ik had het zo zien gebeuren dat ze gillend van me weg zou rennen. Ik zou het nog begrijpen ook. Ik was eigelijk niet goed voor haar. Ze was nu ontzettend in gevaar. Wat kon er allemaal gebeuren. Ze konden haar veranderen. Een handbeweging en ze had geen keus meer. Ze zou iedereen moeten achterlaten. Poef en klaar zou het zijn met haar menselijke leven. Bah. Ik had eigelijk naar Pap moeten luisteren. Maar ik kan het niet. Ze betekend te veel voor me.
Ze kwam naar me toe lopen en nam mijn gezicht in haar handen.
'Maak je niet druk Nate, alles komt goed, zolang als wij maar samen zijn.'
Ze kuste me en ik kon me amper beheersen. Mijn handen gleden oover haar rug en tilden haar even later op. Onze kus werd steeds heftiger. Ik tilde haar naar de bank en legde haar zachtjes neer. Even later bedacht ik me iets.
'Zeg Saph.'
'Ja?' zei ze
'Misschien is dit niet het beste momen.'
'Goed punt.' Ze duwde me van haar af en trok haar truitje recht.
'En wat gaan we nu dan doen?'
'Ons klaar maken voor de aanval.'

Saphire(POV)
Nadat we weer een beetje rustig waren geworden begonnen we ons klaar te maken. We pakten een rugzak in met een aantal dingen. Een tent, twee slaapzakken en eten. Nate nam ook nog een paar boeken mee. Ik geloof niet dat ik wilde weten wat er in stond. De kaft was niet bepaald heel vrolijk.
Fleur belde nog een aantal keren. Ze probeerde me gerust te stellen dat de familie eraan kwam en dat we met zijn allen best tegen de Warlocks konden vechten met een kans om te winnen. Toen ik even naar buiten liep om frisse lucht te scheppen voelde ik plotseling een hand in mijn nek. Alles werd zwart en ik zakte in elkaar.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 12 juni 2010 - 18:26:
Snel verder!!
ik ga dood als ik niet weet wat er nu gaat gebeuren!!
xx


Ezzlot
Ezzlot zei op 12 juni 2010 - 18:04:
OOOOOOOOh My GOOOOOD!
Dat was effe onverwachts O.o


V0nneke
V0nneke zei op 12 juni 2010 - 17:59:

Die zag ik niet aankomen!
Verderverderverder!