Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Ping, We've got an Idea

My second life as a vampire [afgewerkt]

12 juni 2010 - 19:10

432

5

315



Ping, We've got an Idea

Bella (POV)

Ik zat door het raam te staren terwijl ik wachte tot Edward, Carlisle en Emmet klaar waren met discussieren. Ik moest nodig nog eens jagen.
Plotseling schrok ik op van een enorme schreeuw van Edward.
'JACOB!'
'Edward doe eens even rustig, kan die arme jongen dan geen enkele gedachten voor zichzelf hebben volgens jou?' Je wéét dat dit op het punt stond om te gebeuren. Die jongen doet zo zijn best.'
Hij gromde.'Maar Bella. Je zou zijn gedachten moeten horen, als jij het kon horen dan werd jij ook helemaal gek.'
Ik zuchtte. 'Edward, als Nessie gelukkig is, ben ik ook gelukkig is.'
'Oke jongens, zijn we klaar met dit geweldige onderwerp. misschien kunnen we het hebben over het gevaar dat we lopen.' Emmet weer.
'Oke oke, is het nog niemand opgevallen dat ze heel erg op Jacob lijken?' Ze zijn verschrikkelijk groot en knap om te zien en ook best gespierd, zelfs de meisjes. Misschien kunnen zij ook in een wolf veranderen?'
'Je zou best gelijk kunnen hebben Bell, behalve het wolf gedeelte. ze stinken niet zo erg als de andere wolven.' zei jasper na een poosje te hebben nagedacht. 'Nou aan de andere kant, ik kan ze ook niet zien.' Zei Alice er meteen achteraan.
'Duss?? begon Emmet.
Edward maakte het af: 'Ik denk dat ze van gedaante kunnen veranderen, maar het zijn dus geen wolven. Als ik naar hun bouw kijk zou ik denken.. misschien iets katachtigs? Een Poema ofzo? Of ze hebben allemaal hun eigen soort vorm?
'Dat zou het kunnen zijn. Maar die ene jongen waar jij het over had Edward die Bella probeerde te versieren, wist nog van niks. Maar hij had wel slechte ideeën. Misschien moeten jullie hem een klein beetje imponeren. Dit was Esme.
'Jaaa zei Emmet, Imponeren klinkt goed. Mag ik dan alsjeblieft in het sportteam??' Hij leek net een smekende kleuter. 'Ja Emmet, maar niks met lichamelijk contact. En niet overdrijven.' Hij begon op en neer te stuiteren en Rosalie trok hem de kamer uit, voordat hij alles kapot kon maken.
'Nou, zei Alice, ik heb wel een ideetje, mag ik onze kleding dan asjeblieft uitzoeken?' Ik hoorde Edward zuchten.'Ja ja Alice je doet je best maar. Maar niet overdrijven asjeblieft. Er zijn bepaalde grenzen.'
'Zoals wat?' ze grijnsde.
'Geen jurken voor mij, zei ik snel, voordat ik morgen in een baljurk door de school loop.'
Carlisle en Esme begonnen te grinnikken en liepen toen ook weg. De discussie was gesloten.

heey! kunnen jullie aub een reactie plaatsen bij mijn verhaal, zodat ik weet wat jullie ervan vinden? Want mijn verhaal wordt iedere keer gelezen maar niemand geeft er commentaar op ofzo Maar oke, bedankt <33


Reacties:


LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 18:58:
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me als Emmet gaat boksen of worstelen ofzo, hahahaha ;$
Emmet is echt geweldig in jouw verhaal «3


LionHeart
LionHeart zei op 15 juni 2010 - 16:10:
Dus geen wolven?
But,,, ILoveIT!! <3


Merel
Merel zei op 14 juni 2010 - 16:05:
HEeeeel erg leuk!
Maar ik ga krietiek leveren!
Niet zo veel, maar:

Let even op de leestekens (En dan vooral die aanhalingstekens) En let ook even op de Hoofdletters.

Maar verder toppie, en snel meer? En mag ik ook een meldign?

xx'x


SusieSimon
SusieSimon zei op 12 juni 2010 - 19:06:
I LOVE IT!!
ga je snel verder?
En mag ik dan alsjeblieft een melding?
xx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 12 juni 2010 - 17:44:
hahaahhahaa geweldig snel verder!!