Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 20: You can’t live without her !! …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 18:20

814

1

245



Part 20: You can’t live without her !! …

POV Bill

Jullie stapte de auto in. Mandy keek alleen naar buiten. Je besloot maar een cd op te zetten want jullie moesten nog lang rijden. Je hoopte dat ze een reactie ging geven maar nog steeds niets. Je werd het beu en zette de cd af. Jij: Waarom doe je nu zo afstandelijk?! Ik heb toch al sorry gezegd! Mandy: denkt ge dat, dat alles goed maakt of wat ?! Jij: Wat kan ik meer doen?! Mandy: IK WEET HET NIET !! LAAT ME GERUST !! Je schrok van haar reactie zonder nadenken floepte je er gewoon uit dat ze dan alleen naar huis mocht gaan. Je was zo kwaad op haar! Je had je excuses en alles aangeboden maar niets hielp. Je draaide de auto en reed naar Mandy haar thuis. Je reed brut de oprit op. Ze stapte uit en je deed de koffer open. Je had nu echt geen goesting om met haar te praten en zij waarschijnlijk ook niet met jou. Ze pakte haar tas uit de koffer en gooide de koffer dicht. Ze tikte op het raam. Je deed het raam open en zei dat ze haar boxer wel terug wou. Je antwoordde met een korte ‘ja’ en sloot het raam. Je zag haar binnengaan en je reed snel van de oprit af. Je had geen goesting om helemaal alleen in het hotel te zitten. Je besloot maar om naar een club te gaan. Je ging weer naar de Havana. De plaats waar je Mandy gevraagd hebt om je vriendin te worden. Je ging direct aan de bar zitten. Je bestelde Redbull wodka. Daarna had je nog 11 Tequila shots gedronken. Je was al erg dronken. Je kon niet meer degelijk recht lopen en ging naar je auto. Je was Mandy even vergeten. Je was ook wel heel moe en je moest nog lang naar het hotel rijden. Je reed redelijk snel en je ogen vielen vaak dicht. Je was op een drukke autosnelweg beland en probeerde zo goed mogelijk je ogen open te houden. Je hield het een kwartiertje vol. Toen vielen je ogen weer dicht. Je werd wakker door een auto die toetert. Je doet je ogen open en knalt tegen een auto op. Je vliegt over kop en beland dan ergens op de rijbaan. De mensen kwamen direct uit hun auto en stonden rond de auto (btw: je zag ze niet want je hing ook onderste boven) Man: Jongen gaat het ?? Jij: Mandy! Dat was het enige wat je nog kon uitbrengen en alles werd zwart voor je ogen …

POV Sandra

Vorige keer: JIJ: tomm!!! Tommm!! Tom: huh ja. JIJ: mag ik mijn hand terug!! Tom: Ow ja sorry. JIJ: haha geeft niet… Met Tom ging alles goed totdat …

Er opeens turbulentie is. Het vliegtuig schud hevig en Tom begint in paniek te raken. Als het vliegtuig opeens een stuk naar onder valt slaakt hij een gilletje en roept: We gaan dood !!! Jij: Tom, overdrijf niet! Zo erg is die turbulentie niet. Je pakte Tom zijn hand vast en hij knijpt ze bijna fijn. Jij: Tom, AH pits niet zo hard! Tom: Sorry * puppy eyes *, maar ben gewoon zo bang Jij: Oh schattie, geeft niks! En je geeft hem een TZ want je voelt dat de turbulentie erger word. Je voelt aan zijn TZ dat Tom in paniek geraakt. Je kust hem gewoon door waar hij een beetje rustiger van word. Na een minuut is de turbulentie gedaan en stop je met Tom te zoenen. Hij kijkt je dankbaar aan en je lacht naar hem. Hij is ook zo cute dacht je. Na een uurtje landde jullie en Tom kon niet snel genoeg uit het vliegtuig komen. Tom: Eindelijk grond! ( Check The pacifier met Vin Diesel die kleine doet dat ook als die auto stopt zo lol ^^) Jij: Tom doe normaal aub! Tom: Sorry *kus* Hij pakte je aan je middel vast en zo liepen jullie naar buiten. Jullie taxi( Allé limousine) wachtte al en Tom deed de deur open en zei: Lady’s First Jij: Whaa Tom wat krijgen we nu? Zo’n gentlemen Tom: Dan doe ik al eens normaal. Jij: jee trapt ook overal in hé Tom: Oh deugniet das straf straks é *wenkbrauw wiebel* Jij: Oh nu ben ik bang:p Jullie stappen in en jullie rijden naar jullie vakantiehuisje. Het was wel groot. Je keek vol bewondering naar het huis zo mooi! Tom: Het heeft een privé zwembad, een eigen fitness ruimte, zonnebank en jacuzzi enzo. Jij: WHAAAAAAAAAAAA Tom en je vliegt hem rond zijn nek. Je slaat je benen rond zijn middel en geeft hem een TZ Tom: da moe ik meer doen! Jij: Moet ik stoppen? Tom: Nee nee vergeet wat ik gezegd heb Wacht maar tot wat je binnen staat te wachten!! Wil wel weten wat jee dan gaat doen Jullie liepen naar binnen en je zag ………


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 22:13:
^^