Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » Legolas (L) » The Fight

Legolas (L)

13 juni 2010 - 11:39

205

6

390



The Fight

Menjadi dari Bentang, dochter van Jerami dari Bentang en Tidac dari Bentang werd uitgekozen voor een bezoek aan prins Legolas.

Menjadi POV:

''Zijn jullie gek geworden!!'' riep ik. ''Omdat de prins moet trouwen hoef ik daar toch niet heen?'' Mijn ouders hadden met de koning afgesproken dat ik bij prins Legolas op bezoek zou komen. ''Schatje, denk er eens aan wat jij allemaal hebt als je met hem trouwt!'' zei mijn moeder, Tidac. ''Dat maakt me helemaal niks uit! Ik wil gewoon niet trouwen!'' zei ik. ''Jou mening doet er niet toe!!! Jij gaat gewoon naar Legolas toe en jij zorgt ervoor dat hij met jouw trouwt!!!'' Schreeuwde mijn vader. '' En anders??'' vroeg ik voorzichtig. ''Anders ben jij niet meer welkom in dit huis.'' zei mijn vader alsof het de normaalste zaak van de wereld was. '' Dan niet, dan ga ik bij Rina (mijn beste vriendin) wonen'' schreeuwde ik recht in zijn gezicht. Blijkbaar vond hij dat niet zo mooi, want hij maakte van zijn platte hand een vuist en sloeg me een blauw oog. ''Jerami wat doe je!! Ben je gek geworden??'' vroeg mijn moeder die heel erg geschokt was. ''Wel ***** ik ga hier weg en kom hier nooit weer!!'' riep ik tegen mijn vader en moeder, na die woorden draaide ik me om en liep naar mijn kamer om koffers in te pakken.

Reacties??


Reacties:

1 2

Dreamy zei op 18 maart 2014 - 20:25:
ik lees ook heel graag zulke verhalen dus ik lees graag verder mag ik een melding?


bonita105
bonita105 zei op 18 feb 2011 - 7:41:
verder en waarschuw me


justAgirl
justAgirl zei op 14 juli 2010 - 18:57:
Aww.. dat is zielig voor haar :']
Schrijf maar verder.. :3
Ojaa, let op je vraagtekens en uitroeptekens, is overzichtelijker


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 15 juni 2010 - 15:21:
Leuk, alleen het is een beetje onoverzichtelijk als je meerdere vraagtekens en uitroeptekens gebruikt


LadyLondon
LadyLondon zei op 13 juni 2010 - 16:52:
ghehe :']
Ik ga hem ook volgen n _ n.
Ehm kan je melden wnneer er een nieuw deel is?
Oh en ja beetje onoverzichtelijk nu heh ;'
Maar k zal hem zeker volgen dus :3