Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » Second Meeting.

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 18:24

266

0

245



Second Meeting.

"Bewijs het maar eens!" roept ze, en ze rent zo snel ze kan naar het huis. Ik frons. "Kinderachtig..." Mompel ik.
"Nou dan pak ik me spullen wel en dan ga ik wel weg, kinderachtig teringwijf!" schreeuw ik nog naar haar. "Dan zie ik wel waar ik terecht kom." zeg ik terwijl ik wegloop.
Bill wil weer op Elysha aflopen. "Laat dat kind nou! Wij moeten naar huis, Peter zal wel erg boos zijn, straks word ik ontslagen!" Roep ik. "Wat maakt dat ons uit! We willen helemaal geen oppasser." Bromt Tom.
"Ga nou maar gewoon met jullie babysitter mee, hebben jullie misschien wel nodig, jullie zijn echt gemeen tegen haar. Anders zeg je maar dat het mijn schuld is dat jullie te laat zijn?" zeg ik tegen het meisje.
Ik glimlach dankbaar naar haar als de jongens meekomen. Eindelijk gaan we dan onderweg naar ons hotel, niet dat we de weg terug zo goed kunnen vinden...
Ik liep naar mijn huis. "Je hebt je zin, ik ga wel weg!" zeg ik terwijl ik mijn spullen in begin te pakken. "Maar liefje.." "Niks geen liefje, ik ga!" zeg ik boos. Ze zweeg, eindelijk. Na 2 uur heb ik al mijn spullen gepakt. Alles, zelfs mijn vuile was. "Ik ga, reken er maar niet op dat ik ooit nog terugkom, laat staan tegen je praat." sis ik woedend en loop weg. Daar lopen Niyavi en de jongens. "Can't find the way?" roep ik lachend.
Ik lach, half opgelucht. "Nee, niet echt. Kan je misschien helpen?" Elysha komt op ons afgelopen. "Vast wel, waar moeten jullie heen?" "Naar het Hilton." Antwoord Bill voor me.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.