Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H14

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

13 juni 2010 - 21:27

539

3

253



H14

Nathan (POV)

Terwijl ik bezig was met onze spullen te pakken, ging Saphire buiten even een luchtje scheppen. Ik dacht er verder niet echt over na. De Warlocks waren er nog niet. Fleur zou me bellen zo gauw ze 10 km van het eiland af zouden zijn. Maar toen Saph na een halfuur nog niet terug in het huis was, begon ik me echt zorgen te maken. Ik ren naar buiten nen zie in het zand iets glinsteren. Het bedelarmbandje van Saphire.

Saphire (POV)
Als ik weer wakker wordt voel ik me moe en slaperig. Alles is onduidelijk. Mijn hersens kunnen niets goeds bedenken als verklaring dat ik hier zit. Mijn lijf doet pijn en ik herinner me nog dat ik naar buiten ging omdat ik bang was. Plotseling zie ik iets bekends op de open plek waar ik me bevind.
Dave.

Nathan (POV)
In paniek bel ik fleur. Hoe kan het dat Saphire weg is. Een halfuur geleden was ze er nog. Die klootzakken van een Warlocks kunnen haar niet zo snel hebben kunnen vinden. Dat is nagenoeg ONMOGELIJK. Maar toch.
Ik moet mijn familie spreken.'
'Fleur, neem op neem op neem op.' Zeg ik constant tegen mezelf.
Uiteindelijk krijg ik het antwoordapparaat. En ook nog een idee.
Ik bel Saphire wel.
'Met Dave' hoor ik aan de andere kant van de lijn
Dat kan niet.

Saphire (POV)
Mijn telefoon gaat. Mijn Ringtone, You belong with me, klinkt veel te vrolijk over de open plek.
Dave komt naar me toe lopen en neemt de telefoon op.
'Met Dave.'
Ik weet bijna zeker dat het Nathan is. Maar ik kan zijn stem niet horen. De stem is zo dichtbij, maar ergens zo verweg. Ik heb geen idee of Dave hem ook te pakken heeft gekregen. Maar dat zal wel niet.
'Nee Nathan, je krijgt haar niet terug. Ze is van mij nu.' zegt hij dan.
Wat denkt die jongen wel. Dat ik van hém ben. Gatverdamme. Die vieze slijmerige Dave Craigs. Daar moet ik niks mee.
'O Nee Nate ik zal haar noooit pijn doen.'
Yeah Right. Het gezicht dat hij erbij trekt voorspelt niets goed.
Plotseling verschijnen overal Rookwolken en even later personen.
'Sorry Nathan maar ik moet ophangen, ik zal je lieve kleine vriendinnetje de groeten van je doen.'
Dan draait hij zich om naar mij.
'Zo schoonheid, ben je weer bij je positieven?
Ik adem diep in en begin dan op hem te schelden.

Nathan (POV)
Dave heeft haar. Ik wist dat er iets niet goed was met die jongen. Zoals hij haar constant aankeek. Het was gewoon eng. Alsof hij haar wilde bedwelmen met zijn aanwezigheid. Ik moest Saphire gaan redden. Even moest ik lachen om mezelf. Ik leek wel een of andere mislukte superheld. Maar na dat korte momentje van zwakke humor ging ik aan de gang. Ik moest haar vinden en ik wist precies wie mij daarmee zou kunnen helpen. Snel pakte ik mijn telefoon weer en belde mijn oudste broer.
'met Mike.'
'Mike, ik wil dat je onmiddelijk naar me toe komt, en als je wil neem je dan de familie mee. De warlocks hebben ons aangevallen op het eiland en ze hebben Saphire. Ze gaan haar pijn doen en misschien veranderen. Dan kan ze een gevaar worden voor ons.'
Ik wist dat ik hem met de laatste zin had overgehaald.
'Ik kom eraan Nate, doe niks doms''
'Iets doms, ik? Hoe kom je erbij.'


Reacties:


Ezzlot
Ezzlot zei op 14 juni 2010 - 19:20:
Boe Dave
Team Nathan hier


V0nneke
V0nneke zei op 14 juni 2010 - 12:26:
Yuck...Wat een engerd
Maar hoe weet Nathan waar ze is? Dat kan nog een lange zoektocht worden...En voor die tijd heeft die Dave misschien allang wat met haar gedaan! En anders die enge personen wel!
Maarreeeeh...Je moet nu wel even doorschrijven hoor, want ik kan niet wachten op je volgende hoofdstuk


SusieSimon
SusieSimon zei op 14 juni 2010 - 10:08:
wauw..
ik haat die Dave echt enorm
maar ga snel verder
ennuh.. melding?
xx