Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 24

Because I love you, [Jonas Brothers]

14 juni 2010 - 20:56

645

4

229



Chapter 24

~ Kate's Point of Vieuw
'TRINGG', en daar ging me mobiel weer. Dat zou weer het zoveelste smsje van Analeigh zijn. Er was vanochtend echt een wonder gebeurt met Analeigh. Ze heeft uit eigen wil, ja eigen wil vroeg opgestaan. Maar natuurlijk zit er wel een addertje onder het gras. Ze ging een dagje opstap met Joe. Joe had me ook gevraagd om mee te gaan, maar ik had gewoon geen zin door het gedoe met Nick. Nick is mijn ware liefde, maar misschien dacht Nick er anders over. Misschien is het niet wederzijds. Ik zuchtte diep en probeerde om het idee uit me hoofd te kunnen krijgen, alleen zonder resultaat. Ik pakte me mobiel om het smsje lezen. S.O.S, ik begon per ongeluk te flirten, wat moet ik doen? Ik ben in paniek x An. Er kwam een grijns op mijn gezicht. Pfft, dat had ik al verwacht, want jij bent toch de flirtkampioen Haha xoxo, smste ik haar terug en legde mijn mobiel weer weg. Ik voelde mijn maag knorren, ook niet zo klein beetje ook. Nou ik denk dat beste is als ik iets wat ga eten. Ik liep naar beneden. Het was stil in het huis. Je hoorde alleen de vogeltjes fluiten. Hun lied was prachtig en ik voelde me heel even rustig of er niks aan de hand is. Ik liep de keuken binnen en deed de koelkast open. Ik was te druk om te vla te zoeken dat ik niet eens merkte dat er iemand de keuken binnen kwam. 'Kate?' Met een ruk keek ik naar de deuropening. 'Nick?', zeg ik aarzelend. Ik zag weer zijn prachtige ogen die ik zo heb gemist. En daar stonden we. Ik was zo blij dat hij me niet meer genegerd, maar zo bang wat hij zou gaan zeggen. Nick likte even over zijn lippen en staarde heel even naar zijn voeten. 'Kate, ik moet je wat bekennen...', zegt hij aarzelend. 'Oké', dat was mijn simpele antwoord. Mijn hartslag versnelde per secondes die steeds langzaam voorbij tikken. 'Het spijt me', zei Nick zachtjes. 'Het gaat niet zo goed tussen mijn ouders. Daardoor is mijn moeder een beetje verslag en daarom viel ze zo tegen jouw uit' zei Nick en hij stopte. 'Voordat ik jouw kenden en na mijn relatie met Kesha heb ik een meisje leren kennen. Ze leek een beetje als jouw. Mooi en grappig'. Er kwam een kleine glimlach op zijn gezicht. 'Haar moeder en mijn moeder zijn goede vriendinnen. En zij was best wel leuk, maar ik werd niet verliefd ook hoe hard ik het probeerde. Ik zei tegen haar dat ik beter geen relatie konden beginnen. Ze was er kapot van. Haar moeder zegt nu steeds tegen mijn moeder dat zij mij moet pushen om het uit te maken met jouw. Mijn moeder luistert zelf naar haar.' 'Dus daar had je het over met je moeder. En naar wie ga je luisteren?', zeg ik zachtjes. 'Nou, die keus was makkelijk, want ik heb mijn hart al weggegeven aan een heel mooi en lief meisje die Kate heet.', zei hij glimlachend. Ik voelde dat mijn buik explodeerde van vlindertjes in mijn buik. Ik staarde zenuwachtig maar me voeten en dan naar Nick's prachtige ogen. 'En waarom heb je me dit niet eeder vertelt'. Nick aarzelend heel even. 'Ik dacht dat je misschien het ging uitmaken, omdat je niet tussen mijn ouders wilt komen'. Er kwam een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Daar heb je een punt!', zei ik zachtjes. Nick liep aarzelend en voorzichtig naar me. Hij stond voor me en drukte zijn lippen tegen de mijne. Ik voelde de lippen weer die ik zo had gemist. Ik opende voorzichtig mijn mond en hij deed hetzelfde. Ik voelde duizenden vlinders door mijn lichaam zweven. Deze kus was zo magisch, net of ik heel even was beland in een prachtig sprookje...


Reacties:


Merel
Merel zei op 15 juni 2010 - 15:12:
Wat cuuuuteee

Sneel meer?


Nynke
Nynke zei op 15 juni 2010 - 14:17:
Aaaaahw


lisasnowy
lisasnowy zei op 14 juni 2010 - 22:20:
oehhhhhh sweet!!!
snelverder


xEmma
xEmma zei op 14 juni 2010 - 21:31:
Het is weer helemaal goed-Het is weer helemaal goed-Het is weer helemaal goed!
Nu is me happy(:

Xx