Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Here we are!

My second life as a vampire [afgewerkt]

16 juni 2010 - 15:04

675

7

521



Here we are!

Edward (POV) Reacties zijn heel erg welkom! [a]

Ik moest lachen om Jesse's gezicht. Sukkel. En nog steeds dacht hij dat hij mijn bella zou kunnen afpakken. Het was trouwens ook echt grappig om te luisteren naar wat iedereen dacht toen wij uit de auto kwamen stappen. Het liep van: Wauw, en ik dacht gister dat ik nog nooit iets mooiers had gezien naar: Wat een gave auto en vanuit daar: Wat een kwal. En de mooiste reactie was nog: Die gespierde staat op een slak.
'Nou jongens ik zie jullie in de pauze wel' zegt Alice en samen met Jasper loopt ze het gebouw in. Valsspeler. Ineens wordt onze auto omringt door belangstellende mensen. Bella rolde met haar ogen en zei: 'Auto's.' Lachend liepen we samen naar binnen.

Toch kon ik die dag mijn bezorgdheid om Bella niet van me af zetten. Omdat Bella één les zonder mij had, was het enige dat ik kon doen om haar te beschermen is de gedachtes van mensen lezen. Maar gelukkig is dat pas na de lunch het geval. Ik kan nu samen met haar gewoon doen waar we zin in hebben.

Bella (POV)
De dag verloopt eigelijk zoals normaal. We worden wel heel erg aangestaard, maar ik geloof niet dat het heel erg veel met onze kleding te maken heeft. Mensen staren ons eigelijk altijd aan. Alleen Edward doet een beetje moeilijk vandaag. Hij is volgens mij onnodig bezorgd. Zelf ben ik maar bezorgd over één ding Jacob en Renesmee. Edward vertelde me dat zijn gevoelens sterker en volwassener worden. Niet dat ik daar moeite mee heb, ik weet dat Jacob mijn Renesmee nooit pijn zou kunnen doen. Maar ik wist ook dat Edward het er nooit over eens kon worden dat ook Jacob en Renesmee verliefd op elkaar zouden kunnen worden. Ik moest maar eens met hem gaan praten.
'Bella. Hallo?'
'He, sorry wat is er?'
'Ben je er wel bij vandaag?' Vraagt Emmet.
'Hmm jaa. Maar heb jij Edward gezien?'
'Hoezo? Was je nog niet klaar met hem na vanacht?' Hij lacht die bulderende lach.'
Ik kijk hem boos aan. 'Zeg Emmet, ik kan me nog vaag een weddenschap herinneren die erover ging dat als ik won jij niks meer over mijn seksleven met Edward zou mogen zeggen. Iets met armpje drukken misschien'?'
Hij keek me boos aan. 'Dat ga je me nooit laten vergeten he?'
'Nee, ik denk het niet.'
Edward kwam lachend aanlopen: 'Nou zeg Bella, wil jij de ego van mijn broer een beetje heel laten.'
'Nee, niet echt. Hij houd zich niet aan zijn beloften.'
'Maar Edward ik moet eigelijk even met je praten'
'Huh, O oke. Waarover?''
'Renesmee en Jacob'

Edward (POV)
Verdomme, waarom nou net hierover. En hier. Maar aan de andere kant begrijp ik het wel. Over een halfjaar is Nessie lichamelijk volwassen. Bovendien merk ik dat ook Nessie steeds meer aan Jacob denkt op die manier. Nouja als het zo moest zijn. Liever Jacob dan iemand anders.
Bella ging verder met haar betoog.
'Ik vind dat we ze een kans moeten geven. Misschien vind Renesmee Jacob wel helemaal niet leuk op die manier. Je weet maar nooit.'
''Ja ik denk ook dat we maar een gesprek moeten aangaan met Jacob.'
'Geen doodsbedrijgingen?' vroeg ze benauwd.
'Geen doodsbedrijgingen.' Beloofde ik.

Toen we thuiskwamen, Ik had Bella overgehaald om de rest van de dag te spijbelen, we hadden het laatste uur toch bloedgroepen met biologie, was Jacob daar al. Nou moest ik dat gesprek nu al hebben. Nouja liever een gesprek met Jacob over Renesmee dan me de hele tijd zorgen moeten maken over het uurtje dat Bella alleen zou zijn.'
'Jacob ik moet even met je praten.'
Ik zag hem schrikken.
Eigen schuld.

Bella (POV)

Ik had mee moeten gaan om te praten. Nu ik erover nadenk: waarom zit ik hier nog. Ik probeerde te luisteren of ik het gesprek kon horen. Gelukkig, het gesprek viel tot nu toe mee. Ní²g geen doodsbedrijgingen. Oeps. Te vroeg gejuigd. Toen ik hoorde dat Jacob de trap af kwam, liep ik de trap op. Hij leefde nog, dus ik denk dat Edward wel in een redelijke bui zou zijn. Misschien hadden Edward en ik nog even samen de tijd voor iedereen thuis zou komen...


Reacties:

1 2

LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 19:07:
Yarah heeft gelijk ;p
maar ik heb geen zinnige reactie, dus ik ga verder lezen «3


Yarah
Yarah zei op 18 juni 2010 - 20:41:
Je hebt er een fan bij
alleen.. is het niet doodsbedreigingen ?


Merel
Merel zei op 16 juni 2010 - 12:48:
Bella rolde met haar auto

Bella roldem et haar aíºto? Moet dat niet ogen zijn?

Maar eerruuggg leuk! Snel emer?


twinsis
twinsis zei op 15 juni 2010 - 20:12:
geweldig snel verder schrijven het is echt goed
xx melis


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 15 juni 2010 - 19:00:
hhahahhaaah


verderrrrr trouwens ik ben ook verder met mijn verhaal