Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 4.Leegte

Morgenrood {afgelopen}

22 juni 2010 - 21:57

388

9

499



4.Leegte

Chapter~~~~~~ four ~~~~

Ik nam Bella mee. Blijkbaar wilde ze nog niet weg bij Edward. Ze gaf hem nog een zoen en liet zich door mij mee sleuren door het huis. Ik keek geiriteerd.
''Sorry, Alice.'
'Geeft niet, ik neem het jouw niet kwalijk.' Ik zuchte. 'Nogmaals bedankt Alice, dit is echt de mooiste bruiloft die iemand ooit heeft gehad.' Dat ontdooide me en er ik lachte breed. 'Ik ben blij dat je het mooi vond.'

In mijn kamer gaf ik haar een helderblauwe jurk die ik voor haar uitgezocht had. Ik trok de spelden uit haar haar. 'Eindelijk zijn ze eruit', zuchte ze. 'Ik kreeg er zowat hoofdpijn van.'
'Wie mooi wil zijn, moet pijn leiden', zei ik. 'Ja, jij ja...', mompelde ze.
'Ik heb je koffers al ingepakt', en gaf haar 2 grote hutkoffers.
'Ik had liever zelf m'n koffers ingepakt', zei ze, terwijl ze René een knuffel gaf.

We gingen naar beneden waar de gasten stonden te wachten. Ze maakte een paadje voor Bella en Edward die naar buiten liepen, naar hun auto. Iedereen klapte toen Edward Bella op de drempel kust. De auto hadden ik en Rosalie versierd meet bloemen en mooie linten. Daar gingen ze dan, op weg naar Isle Esmé.

Toen de gasten eindelijk weg waren, ging ik naar boven om mijn pyjama aan te doen. Ik zocht Rose op om ons favoriete tv-programma te kijken. 'Rose', riep ik. 'Kom je nog?'
'Jaahaa, wacht nou even, mag een vampier geen tijd voor zichzelf hebben!?' riep ze geirriteerd.
'Nee', riep ik naar boven en op dat moment kwam ze de trap aflopen. Ze had haar blauwe pyjama aan met beertjes erop. Waarom zou ze die toch aanhebben? dacht ik sarcastisch in mezelf. 'Waarom duurde het zolang?', vroeg ik. 'Ik nam afscheid van Emmet, hij is gaan jagen met Jasper en Carlisle.'
'Jasper en Carlisle', vroeg ik vol ongeloof. 'Ja, dat zei ik toch.' 'Maar, ze gingen toch... laat ook maar.' Als ik het kon was ik nu in huilen uitgebarsten. Hoe kon Jasper gaan jagen zonder mij gedag te zeggen? Ik voelde me in de steek gelaten en verraden. Ik staarde wezenloos voor me uit en zag niet eens wat er op het tv-scherm gebeurde. Ik sprong op en ging naar boven. Ik ben nog nooit zo gekwetst geraakt.



Willen jullie reageren op dit verhaal, en als ik iets kan verbeteren ofzo.
Tankx -xxxx-


Reacties:

1 2

lovevampire
lovevampire zei op 9 aug 2011 - 12:50:
zo zielig voor alice ik word
er meteen ook triestig van


ilovevampire
ilovevampire zei op 26 juli 2011 - 17:59:
ocharme alice maar je verhaal is echt leuk xx


irish98
irish98 zei op 16 feb 2011 - 15:07:
Dit hoofdstuk is idd beter dan de vorige
En echt zielig voor Alice


wordslover
wordslover zei op 20 okt 2010 - 18:09:
zielig voor Alice,
maar dit verhaal bevalt me!

je hebt echt talent, het leest heel makkelijk en is heel leuk om te lezen! (:


AleXx
AleXx zei op 3 okt 2010 - 13:00:
I love this part!
Is wel sneu voor Alice dat zich zo voelt...
Blij dat ik zo naar het volgende hoofdstuk kan gaan

Xx