Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » DDW part 2.

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 20:05

530

0

251



DDW part 2.

Hij kijkt met een blik van denken-jullie-dat-nou-echt? "Ik kan er toch niets aan doen dat jij de sterkste bent." Slijmt Bill
"Allright.." zucht Georg. Ik kijk naar Tom en hij knikt. Ik spring op zijn rug. "Zo ook goed?" vraag ik aan Bill.
"Natuurlijk." Zegt hij met een grijns. "Nu ben jij."
"Aaaaaaaaaaaaaaaaan Niyavi!"
"Uh... Doen"
"Zoen Tom!" grinnik ik
Ik grinnik. "Andere vraag "
"Nope, zoen Tom."
Ik loop naar Tom toe, en geef hem een kus op zijn wang.
"Ik zei een zoen, geen kus op de wang! All the way dus." roep ik lachend vanaf Toms rug.
Ik grom. "Sta dan even stil." Mompel ik tegen Tom. Hij gaat stil staan, en heeft er ook helemaal geen bezwaar tegenop. Ik haal een diepe zucht, hoop dat het snel voorbij is, en geef hem een zoen.
"Oke dat was goed! maar loop nu door voordat ik val!" zeg ik. "Niyavi is." zegt Tom
"Aan Georg."
"Hmm, waarheid."
"Met wie zou je op dit moment het liefst het bed in duiken?"
"Met uhm, uh.. Niemand eigelijk." zegt Georg.
"Tuurlijk wel!" Zeg ik. "Je moet iemand kiezen."
"Met Tom nou goed." zegt Georg droog.
"Als dat je antwoord is, word je daar je rest van je leven mee gepest." Grijns ik.
"Oke, met die geile fan van vorige week."
Ik lach. "Jij bent..."
"Bill, doen durf of de waarheid."
Bill lijkt niet goed te weten wat hij moet kiezen. "Doe maar waarheid." zegt hij uiteindelijk.
"Oke uhmm.. Vind je iemand leuk ofzo? Of verliefd...?" vroeg Georg aan Bill, stiekem hoopte ik dat hij me leuk vond, heel stiekem.
Bill kijkt naar de grond. Zo makkelijk is hij hier niet mee. "Ik weet het niet precies." Besluit hij.
"Wat denk je ja, of nee.. kom op zeg!" dramt georg door, dit word niet leuk meer, wat ben ik blij dat ik veilig door Tom gedragen word en niet door Georg of Bill.
Bill wist het echt niet meer, de laatste tijd werd hij zo overspoeld door gevoelens, voor een meisje, en ook nog voor jongens. Hij snapte echt niets meer van zichzelf. "Ik weet het niet, okay." Zegt hij bot, en hij gaat bij Gustav achteraan lopen.
Arme Bill, Ik sprong van Tom af en liep naar hem toe. "Er is iets he?" vraag ik hem.
"Nee, er is niets." zegt hij. Hij wilt het niet vertellen, en zeker niet tegen haar, die gevoelens opriep in de korte tijd die ze elkaar hadden gezien.
"Oke, maar als er iets is, kun je altijd naar me toe komen, ik heb zowat alles al gehoort dus ik kijk nergens raar van op goed?" vraag ik, hij knikt. "Mooi zo, doe je weer mee?" Bill twijfeld.
Bill en Elysha waren wat aan het praten, uiteindelijk kwamen ze samen weer naar voren. Bill neuriede zachtjes: 'spring nicht.'
"Dus we gaan nu in teams, Ik en Bill, Tom en Niyavi en Georg en Gustav!" roep ik.
"Ik doe niet mee!" Roept Gustav. "Zijn we er al bijna?" "Chagarijn." Roep ik hem toe.
"Ja we zijn er bijna en je doet gewoon mee! Je hebt 3 weigers." zeur ik met een schattig gezicht.
"Okay.." Mompelt hij. "Wie begint?"
"Tom en Niyavi." roept iedereen.
"Fijn." Mompel ik. "Nou Tom, aan wie?" "Aan... Bill en Elysha!"
"Doen!" zeiden Bill en ik tegelijk, ik keek hem lachend aan en keek weer terug naar Niyavi en Tom.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.