Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » My name is Moon{inspiratieloos en te lui om verder te gaan na zolang :$} » 1ste school dag

My name is Moon{inspiratieloos en te lui om verder te gaan na zolang :$}

16 jan 2011 - 14:28

622

9

393



1ste school dag

Moon werd wakker gemaakt door Hermelien. 'Kom op opstaan' zegt Hermelien
'Ik wil niet' zegt Moon met een ochtend humeur. 'Anders heb je geen ontbijt' zegt Hermelien. 'hmmm ontbijt' zegt Moon en springt uit dr bed. Moon kleed zich snel aan en loopt achter Hermelien aan naar de grotezaal. Moon springt aan de griffoendor tafel. 'hmmm eten!'zegt Moon en begint meteen te eten.
'ze is net jou Ron' grinnikt George. 'Hé' zegt Moon 'kan ik er wat aan doen dat ik honger heb'. 'Nee natuurlijk niet' zegt George.'Maar je kan wel wat rustiger en normaal eten' zegt Fred. 'Dit is normaal' zegt Moon en ze eet gewoon verder en negeert de tweeling. Proffesor Anderling ging de roosters uitdelen.'Wat hebben jullie' vraagt Ron aan Harry, Hermelien en Moon. 'toverdranken'zegt Moon. 'ik ook en dat hebben we van Sneep' zegt Harry met een somber gezicht.
'Is die zo erg dan' vraagt Moon. 'Ja heel erg hij trekt zwadderich voor' zegt Harry. 'Dan is het geen goede leraar' zegt Moon 'Die van me oude school waren anders dan hier'. 'Dat kan ik begrijpen' zegt Harry.Toen ze klaar waren met eten gingen ze naar toverdranken.'En daar zijn de sukkels' zegt Draco. 'houd je mond malfidus' zegt Ron chagrijnig.'Zo te zien nog een modderbloed' zegt Draco
'Nou nee toevallig was mijn moeder volbloed en me vader weet ik niet maar ik denk ook volbloed' zegt Moon 'en je bent heus niet minder als je niet zuiver bloed heb malfidus'.Draco staarde Moon sprakeloos aan. 'En toen zei die niks meer' zegt Moon.Harry, Ron en Hermelien grinnikten. Ze liepen de klas in en Moon moest alleen zitten van proffesor Sneep.Proffesor Sneep begon uitleg te geven. Moon letten goed op want toverdranken was haar beste vak.'10 punten aftrek voor griffoendor' zegt Sneep terwijl niemand iets deed.Moon steekte dr hand op. 'Ja Juffrouw Black' zegt Sneep. 'Sorry dat ik het vraag maar waarom geef je griffoendor punten aftrek?' vraagt Moon.'Door die vraag juffrouw Black' zegt Sneep chagrijnig.'Bosmogol' Mompelde Moon. Draco die voor haar zat hoorde het en grinnikte.Draco stak zijn op.'Ja meneer Malfidus'vroeg Sneep. 'Black schelde je uit proffesor' zegt Draco.'1 week nablijven juffrouw Black' zegt Sneep.'Ja wat boeit het ook' zegt Moon verveeld.'Twee weken nablijven juffrouw Black' zegt Sneep.'maakt het er dan maar 3 van' mompeld Moon.
Ze gingen naar de volgende les van Proffesor Anderling. transfiguratie. Ze liepen het lokaal in. Moon ging naast Hermelien zitten. En zo ging de les voorbij en gingen ze naar de grotezaal om te lunchen.'Wat heb ik een hekel aan Sneep' zegt Moon. 'Wat heeft die nu weer gedaan' Vraag George. 'Mij 2 weken straf geven' zegt Moon. 'o balen' zegt Fred. 'waarom?' vraagt George.
'Omdat ik heb uitschold' zegt Moon. 'Ja waarom scheld je hem ook uit?'vraagt Fred. 'Omdat hij griffoendor onnodig strafpunten gaf' zegt Moon 'is gewoon zijn eigen schuld'. 'Je hebt gelijk' zegt Ron 'met welk woord schold je hem uit dan?' 'want volgens bij had niemand het gehoord behalve malfidus'. 'Ik schold hem uit voor bosmogol' zegt Moon. Iedereen grinnikte.Toen gingen ze eten. Na het eten ging iedereen naar zijn les. De lessen waren afgelopen. Moon ging dr huiswerk maken wat ze zo af had. Daarna verveelde ze zich. Dus ging ze maar wat lopen klieren met Fred en George.George en Fred waren met Moon aan het 'overgooien'. Moon slurde ze allebij op de grond en lachte.'En toen waren jullie gevloert door een meisje' zegt Moon en gaat op ze zitten en grijnst. 'Je bent zwaar' zeurt George. 'Dat is een hele belediging' zegt Moon en grinnikt. Moon gaat van hun af. 'Zo beter' zegt Moon. 'Veel beter' zegt Fred en George duwt Moon op de grond en gaat op haar zitten. 'Dat is niet eerlijk' zegt Moon en gooit George eraf. En gaat staan.


Reacties:

1 2

litlemonster
litlemonster zei op 3 aug 2010 - 21:58:
Leukk verhaal ,
mag ik een melding als je weer verder bent?

'XX


FleurDriesse
FleurDriesse zei op 22 juli 2010 - 22:03:
Als je weer een hoofdstuk hebt geschreven mag ik dan een melding?

x


FleurDriesse
FleurDriesse zei op 17 juni 2010 - 20:01:
Haha bosmogol XD (L)


4passions
4passions zei op 17 juni 2010 - 11:57:
haha ze is leuk

(eerlijk gezegd worstel ik wel wat me je taalgebruik, mss eens nalezen voor je upload?)

melding?
xx


SusieSimon
SusieSimon zei op 17 juni 2010 - 9:54:
Haha, een stoeipartijtje met mijn twee favoriete roodharige jongens
*wenst dat ze Moon is*
Leuk
Ga je weer snel verder??
En mag ik dan misschien weer een melding?
xx