Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » three little words can clear everything up: I love you

My second life as a vampire [afgewerkt]

16 juni 2010 - 16:49

468

5

306



three little words can clear everything up: I love you

Renesmee (POV)

Deze schooldag ging eigelijk best wel snel voorbij. Linde en ik roddelde over alle leerlingen en leraren en hadden echt ontzettend veel lol. Aan het eind van de dag zou ze met me mee naar huis gaan en mijn familie ontmoeten. Maar ze mag niet weten dat papa en mama mijn echte ouders zijn. Dat zou een klein beetje verkeerd overkomen waarschijnlijk. Mijn moeder is namelijk lichamelijk 18/19 en mijn vader 17. Dus over ongeveer een halfjaar ben ik lichamelijk ouder dan mijn vader. Erg raar dus. En ook ouder dan Jake. Dus dan heeft hij geen rede dat ik te jong ben. Terwijl Linde en ik samen naar buiten lopen, zie ik Jacob nonchalant tegen de auto aanhangen. O god hij zag er zo verschrikkelijk goed uit. Gelukkig kon ik beter liegen dan mijn moeder.
'Hee Renesmee, ben je er wel bij?' Vroeg Linde.
'Ja ja sorry, kom: ik zal je voorstellen aan Jacob.'
'Leuk,' zei ze met een bigsmile.
Samen liepen we naar de zilveren volvo die nog uit de mensentijd van mam stamde.
'Hee Jake, dit is Linde.' Begon ik.
'En Linde, dit is Jacob.'
'Hee Linde.'
'Hoi Jacob.' Ik kon horen aan haar stem dat ze een beetje zenuwachtig was.
'Kom, stap snel in.'
Samen gingen we achterin de Volvo zitten en reden de parkeerplaats af, ik kon nog net zien dat iedereen ons weer aanstaarden. Die kinderen hier zijn ook niets gewend.

Jacob (POV)
Terwijl Renesmee en Linde door het bos wandelen naar een klif, volg ik ze als wolf. Ik wil Nessie niet alleen laten in een bos met zo veel gevaren. Na een tijdje merkte ik dat ze even opgesplitst waren, dus veranderde ik me terug en trok een broek aan.
'Hee Jake!' ze keek me grijzend aan. Maar even later betrok haar gezicht.
'Wat is er Nessie?'
'Je doet zo raar de laatste tijd, je durft me nog amper aan te raken.'
'O. Nou het spijt me, ik was de laatste tijd mezelf niet.
'En en en...' het deed me pijn dat Renesmee pijn had. Heel erg veel.
'Je weet toch dat je alles aan me kan vertellen?!'
Toen legde ze haar handen om mijn gezicht en liet me beelden zien van ons samen. Ik liet haar wens met heel veel plezier uitkomen.
'Ik hou van je Jacob' zei ze zacht.
Ik kon geen woord uitbrengen.

Renesmee (POV)
Shit hij zei niets terug. Ik wist het. Wat ben ik toch ook een idioot.
'Jacob zeg nou iets, ik sta hier als een idioot die net heeft bekend dat ze verliefd is.'
Hij kwam dichterbij en pakte nu mijn gezicht vast.
'Ik hou ook van jou Renesmee'
Ik had nooit gedacht dat een kus zoveel los kon maken in een mens. Nog nooit had ik me zo gevoeld. Ik greep met mijn handen in zijn haren en zo stonden we wel uren. Tenminste dat leek zo. Maar onze kus werd ruw verstoord door een harde schreeuw.


Reacties:


flipdodo
flipdodo zei op 21 aug 2010 - 20:12:
aaaahhh spannend,
maar ook zo lief!


LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 20:02:
Aaaah, wat lief «3
Ik ga snel verder lezen,
want volgens mij schreeuwt Linde zo ö!


twinsis
twinsis zei op 16 juni 2010 - 17:45:
spannend
snel verder
xx melis


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 16 juni 2010 - 16:54:
OMG wat mooi en spannend !!!!

Je weet wat ik ga zeggen dus: snelllll verdurrrrrr


LionHeart
LionHeart zei op 16 juni 2010 - 16:53:
GE-WEL-DIG!!<3
Nu wil ik verder!