Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » Wow, you're like a gigantic wolf!

My second life as a vampire [afgewerkt]

16 juni 2010 - 20:46

547

7

475



Wow, you're like a gigantic wolf!

Renesmee (POV) laat even weten wat je ervan vind (:

Geschrokken lieten we elkaar los. Jake veranderde zo snel mogelijk terug naar zijn wolf gedaante, samen renden we zo hard als we konden naar de plek waar de gil vandaan kwam. Eenmaal daar aangekomen vonden we zagen we dat Linde een groot rotsblok op tilde en boven haar hoofd hield. Met heel veel moeite. Wauw, ze was echt heel sterk. Hoe kon dit.
'Jake we moeten iets doen, ze raakt uitgeput.'
Hij gromde naar me, instemmend en keek me aan.
'We als jij haar weg trekt hou ikhet rotsblok tegen.'
Hij knikte met zijn snuit.
'3, 2, 1 NU.'
Samen renden we snel naar Linde toe, Jacob duwde haar weg en ik tilde het rotsblok op en zette het snel op de grond. Ik kan me voorstellen dat het voor iemand anders heel zwaar moest zijn geweest.
Linde was ondertussen door de inspanning buiten bewustzijn geraakt.
'Jake, we moeten haar naar huis brengen.'
Hij knikte. Maar hij hield een poot omhoog en rende snel de bosjes in.
Eenmaal weer mens kwam hij terug naar mij toe lopen.
'Zo, ik denk niet dat Linde een helemaal normaal mens is. Veel te sterk. Ze doet me een beetje aan Leah denken.'
'Hmm ik weet het niet. We moeten het er zo maar met haar over hebben. Jacob pakte linde vast en gooide haar zachtjes over zijn schouder. Hij pakte mijn hand en samen renden we terug naar huis.

Jacob (POV)
Toen we terug waren legden we Linde zachtjes op de bank neer. Ik keek met schuwe ogen naar Edward maar hij was te veel bezig met Linde om mij op te merken. Maar mijn gedachten hoorde hij toch wel. En die van Renesmee ook.
Maar ik moest me daar nu eigelijk geen zorgen meer om moeten maken. Het was nu belangrijker dat we wisten wat voor wezens er hier nog meer zouden zitten.
'Alice? Hoe lang nog voor ze bijkomt?' vroeg Carlisle toen.
'Ik weet het niet, ik kan het niet zien.''zei ze op paniekerige toon.
Er schoot me plotseling iets te binnen
'Zeg jongens ik weet hier verder niks van, maar Alice kan mij en Nessie toch ook niet zien? Misschien is ze net zoals mij of Nessie?' Zei ik toen.
'Jacob, je bent geniaal!' zei Alice toen.
'Misschien heeft de wax je wel extra hersencellen erbij gegeven', zei Blondie met een gemene blik in haar ogen.
'Dat jij nou de hersens hebt van een visstick. Dat is toch niet mijn schuld?'
'Hmpff.' Nu had ik ze boos gemaakt. Wat een ramp..
'Jongens kappen met ruzie maken, ze komt bij.' Zei Edward toen.
We richten allemaal weer onze aandacht op Linde.
Ze opende haar ogen en keek de kamer rond.
'Wauw ik geloof dat ik in de hemel ben, zei ze toen, ben jij een engel?' Vroeg ze aan Edward.
Iedereen moest heel hard lachen.
Renesmee lachte nog het hardst: 'Uhm, Linde, dat is mijn vader..'
'Verdomme. Dan zal ik ook wel niet in de hemel zijn.'
Toen richte ze zich tot mij.
'Jij, Jacob, Jij was een enorme grote hond.'
Ik gromde geamuseerd, 'Ik ben een WOLF. Geen HOND.' Ik hoorde Rosalie grinniken.
'O, sorry Jacob. Het leek in mijn herrineringen op een hond.'
'Maar Linde, wat ben jij dan eigelijk, ik bedoel, je bent niet menselijk.'
'Dat mag ik niet zeggen, Maar als ik het vertel, willen jullie het dan ook aan mij vertellen wat jullie zijn?'
Edward keek even naar Carlisle, die knikte.
'Beloofd.'
'Oke, dan zal ik mijn verhaal vertellen.'


Reacties:

1 2

LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 20:05:
'Wauw ik geloof dat ik in de hemel ben, zei ze toen, ben jij een engel?' Vroeg ze aan Edward. Hahahah, zo cute =3
En haha, Edward kan toch ook gewoon haar gedachten lezen? ;p


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 19 juni 2010 - 12:34:
pleassss, je moet echt verder, ik val bijna van mijn stoel.


Merel
Merel zei op 17 juni 2010 - 11:22:
And now I wanna Know!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sneeeeelll meer?


SusieSimon
SusieSimon zei op 17 juni 2010 - 10:00:
Heeeel snel verder jij!!
alsjeeeeblieeft???
Mag ik weer een melding?
xx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 16 juni 2010 - 21:25:
pleazzzzzz verder i can't wait!!!