Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » Am Frühstück

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 21:44

228

0

233



Am Frühstück

Ik loop naar beneden, Bill komt al aan gelopen. Shit, waar is me grote mond nu. Ik durf niks te zeggen in de lift. Beneden zie ik vanuit de hal Niyavi al zitten. Ik ren naar haar toe. "Omg, ik durfde niks tegen hem te zeggen O.O" zeg ik met grote ogen en gebaren.
Ik grijns naar haar. "Geeft niets, komt nog wel." zeg ik daarop. "Weet jij of ze al bijna klaar zijn?"
"Ik stond net wel met Bill in de lift, de rest heb ik nog niet gezien." antwoord ik.
"Oh okay." Peter komt op ons af afgelopen. "Lekker geslapen?" We knikken. "Niya, neem jij de planning even door? Ik heb alles naar je palmtop gestuurd." "Is goed." Antwoord ik. Peter gaat weer weg. "Stomme planningen!" Mompel ik. "Hun dag word altijd helemaal gepland."
"Blijkbaar weet hij nog wel waar ie op knikte." grinnik ik. De jongens komen aanlopen, weer klap ik dicht. Damn, wat heb ik?
"Misschien wel." De jungs gaan zitten, en pakken wat te eten. Ik vis mijn palmtop uit mijn broekzak waar hij amper in past. Ik zet hem aan. "2 uur komen de journalisten, om half 2 de mensen voor de make-up en alles, en dan moeten jullie intervieuws geven tot half 4." ratel ik.
De jongens knikken vaag en eten gewoon door. Ik schud lachend mijn hooft. "Stelletje droogkloten." zeg ik per ongeluk in het nederlands.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.