Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » lily&severus love story » hoofdstuk 13

lily&severus love story

17 juni 2010 - 20:59

249

3

192



hoofdstuk 13

hier is weer een hoofdstuk na een jaar ongeveer!! heel erg sorry voor het so super lang wachten:(

Severus pov.

Mijn zicht was wazig, en man wat had ik een koppijn!
Mijn zicht werd langzaam beter, ik zag groen, en donker blauw bijna zwart. De kleuren werden langzaam maar zeker vromen. Ik keek rond: bomen heel veel bomen! En nu wist ik waar ik was in het verboden bos! Ik begon te panikeren. Wist wel iemand dat ik hier was? En het ergste vond ik: ik wist de weg niet terug! Ik stond op. De wereld draaide een ik leunde even tegen een boom aan. Rustig aan begon ik te lopen, ik moest toch proberen eruit te komen!

Lily pov.

Het was hier nu al 22.00 en nog steeds geen spoor van Severus. Waar hangt hij toch uit!
‘Mary!’ riep ik ‘heb jij Sev gezien?’ ze keek me aan alsof ik een vieze vlek op een kleed was. ‘nee, ik zie hem ook al is hij bij je, ook al niet!’en ze liep weg. Oké.. daar had ik dus ook niets aan. Ik plofte op de bank neer en zuchtte. Langzaam overviel de slaap me, ik probeerde wakker te blijven, maar dat lukte niet.

Severus pov.

Ik was uitgeput, door de hoofdpijn, het vele lopen, het al redelijk laat was en ik me volkomen machteloos voelde. Ik dacht dat ik licht zag van een lantaarn maar zo snel ik het zag zo snel het weer verdween. Great, dacht ik, ik word nu ook nog eens paranoïde. Mijn benen voelden zwak aan en voor dat ik het wist was het weer zwart voor mijn ogen…


Reacties:


Eef95
Eef95 zei op 18 juni 2010 - 13:48:
wat erg!!

snel verder.

en dan bedoel ik binnen de maand ofzo


Moonzzz
Moonzzz zei op 17 juni 2010 - 21:30:
oh no/!!1


Soragek
Soragek zei op 17 juni 2010 - 21:19:
aww... poor Severus