Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » CSI: Greg's secret! » hoofdstuk 2

CSI: Greg's secret!

17 juni 2010 - 21:39

173

0

192



hoofdstuk 2

Ik liep door de straat het was donker , nacht. Ik rook iets overheerlijks en sloop eropaf klaar om mijn maaltje te grijpen. Daar zag ik het , het was een jonge man en ik sloop voorzichtig en laag bij de grond op hem af ik spande mijn spieren en viel aan….

Susan pov.
Ik keek Sara aan ze begon te vertellen over dat Ecklie had gedreigd om een van hun te ontslaan en dat het hoogst waarschijnlijk haarzelf zou worden.
ik zag Gil binnen komen en hij sloeg de deur dicht. Ik zag Greg verschieten door de harde klap en hij keek een beetje verward. ´alles goed , Greg?’ vroeg ik ‘ja hoor waarom zou het niet goed met mij gaan?’ en hij glimlachte. ‘en vroeg Cath aan Gil. ‘ja’ en hij kreeg een brede lach. ‘niemand van ons wordt ontslagen’. Ik hoorde iedereen zuchtten van opluchting en was zelf ook blij dat ze mochten blijven.
Ik hoorde een knal en daarna gegil. ‘wat was dat!’zei ik geschrokken. ‘ik ga wel even kijken’ zei Greg en weg was hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.