Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » A new College?

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 22:06

165

0

235



A new College?

"Ik kan vragen of je mijn assistente zou mogen zijn? Als je dat wilt natuurlijk!"
"Lijkt me geweldig! Wat voor werk doe je precies?" vraag ik geïntereseerd.
"Ik noem het oppasser, hun personal assistent." Grijns ik.
"Oeeeh, leuk babysitten." grijns ik terug.
Ik moet lachen. "Het kan wel interessant zijn, en het betaald goed."
"Denk je dat ik aangenomen zou worden?" grinnik ik.
"Vast wel, gewoon even zeuren bij Peter. Hij vind me wel lief."
"Ohjaa? Well then show me."
Als Peter eindelijk zijn telefoon wegstopt, loop ik op hem af. "Peter, ik wil je even iets vragen." Ik kijk er zo lief mogelijk bij. "De laatste tijd kosten die jongens me zoveel energie, dat ik echt wel een assistente nodig heb." Ik zucht er overdreven bij. "Wie had je in gedachten?" Vraagt Peter. Ik knik naar Elysha. "We zien wel, ik ga erover nadenken." Mompelt hij. Dan gaat zijn telefoon weer. Ik loop terug. "Hij denkt erover na."
"Wedden dat het je niet lukt." zeg ik. "Anyway, hoe ben je hier terecht gekomen?"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.