Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Roxas komt er eindelijk bovenop!!!!!

~The Long Journey Continue's~

19 juni 2010 - 14:01

394

4

223



Roxas komt er eindelijk bovenop!!!!!

Sora en zijn vrienden lagen nog te slapen.
toen Sora wakker werd dacht hij meteen aan gisteren wat Roxas had gezegd.
"misschien is het beter als ik met Dawn ga praten over Roxas, zei Sora zacht.
en ging zich langzaam aankleden.
toen Sora beneden was kwam zijn broertje met rode ogen naar beneden.
"hey, wat is er?, vroeg Sora bezorgd.
"heb over mama gedroomd, zei Roxas verdrietig.
"je mist haar, he?, vroeg Sora.
Roxas knikte en Sora troostte hem.
"wil je een stukje lopen?, stelde Sora voor.
"is goed, zei Roxas.
ze gingen naar buiten Sparky en Vulpix liepen hen achterna.
"weet je Sora, hoe erg ik het vind van mama, zei Roxas en leunde tegen zijn broer aan.
"ja, dat weet ik en weet je het is niet eens zo erg om te huilen, zei Sora en sloeg zijn arm om hem heen,
"weet ik wel maar het is allemaal zo dubbel, zei Roxas.
"ik weet dat het plotselinge opduiken van onze vader ook dubbel was maar probeer je erom heen te zetten het is dat ik het zelf heb meegemaakt anders zou ik het niet zeggen, zei Sora.
"o ja, met Dawn, zei Roxas.
"neem Dawn en mij, zij ging zich zorgen om mij maken en wat deed ik? ik snauwde haar af ik heb dingen gezegt dat ik nooit tegen jou of tegen haar wilde zeggen maar dat gebeurde perongeluk omdat ik de dag daarvoor het monument van onze moeder had gezien, zei Sora.
"ja, dat weet ik ze was er kapot van, zei Roxas.
"en daarom zeg ik probeer het te vergeten en ga door met je droom om het Grand-Festival te winnen en natuurlijk mag je bij me komen als je zulke dagen heb maar probeer er geen gewoonte van te maken als wat ik deed, zei Sora.
"ik ga het proberen, zei Roxas.
"en trouwens je gaat het doen want je wedstrijd is morgen, zei Sora en stompte hem tegen zijn schouder.
"oke, ga jij nou maar verder met verliefd zijn, zei Roxas met een lach.
"dat ga ik zo doen als ze wakker is, zei Sora knipogend.
en liep met Roxas naar het Center.
hij liep daar haast Dawn omver.
"kom eens mee, zei Sora en trok haar mee naar buiten.
"hey, wat is er?, vroeg Dawn.
"hou jij Rox voor me in de gaten morgen, zei Sora.
"doe ik, zei Dawn glimlachend en omhelsde hem.
Sora gaf haar een kus op haar wang en ging die middag verder met het trainen van Charmander en Riolu.
word vervolgd......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 19 juni 2010 - 20:55:
* is nogal reactie-inspiratieloos vandaag *


Sunrise
Sunrise zei op 19 juni 2010 - 20:54:


LadyLondon
LadyLondon zei op 19 juni 2010 - 15:23:
<33
Ahw Rox. <3


Rush
Rush zei op 19 juni 2010 - 15:15:
Cool, Aww Roxas D: