Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 21: I can’t live without you!! …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 22:13

879

1

251



Part 21: I can’t live without you!! …

POV Mandy

Tot opeens de dokter binnenkomt. Jij: is er iets met Bill ? Dokter: Neen, we komen om de 2 uur controleren hoe het met hem gaat. Jij: Oh oké en hoe gaat het nu met hem? Dokter: Tot nu toe als een beetje beter. Je begint stil te snikken. Jij: Wat heeft hij eigenlijk allemaal ? Dokter: Hij heeft 5 ribben gebroken, een heel zware hersenschudding, door de slag heeft hij iets aan zijn nek gekregen maar dat moeten we nog onderzoeken. Jij : Heeft hij daarom zo’n ding aan zijn nek aan? Dokter: Ja maar het lijkt erger als het is. We hebben hem in coma gelegd tegen de pijn. Toen hij in de ambulance was werd hij wakker en had hij zoveel pijn dat hij het niet meer uithield. Ze hadden hem veel pijnstillers gegeven, maar niets hielp. Daarom hebben we maar besloten hem in coma te leggen tot dat de meeste ribben genezen zijn. Wanneer hij wakker word kunnen we nog niet met zekerheid zeggen. Je barst in tranen uit. De dokter ziet en hoort het. Dokter: Maar meisje toch. Het is een sterke jongen hij komt er wel door hoor Ben je zijn vriendin? Jij: Ja, dankzij mij ligt hij hier! Dokter: Dat mag je nooit zeggen. Wat heb je dan gedaan denk je? Jij: Daar praat ik liever niet over! Dokter: Oké maar je met je gevoelens niet opkropen. Jij: Ik bespreek het liever met Bill als hij wakker is. Dokter: Ok maar er zijn hier mensen die zeker naar je willen luisteren. Jij: Ok bedankt. De dokter lacht eens vriendelijk en gaat dan weg. David: Ik ga maar even. Dan ben je even alleen met Bill. Jij: Oké bedankt Je wist eigenlijk niets om te zeggen tegen Bill. Je vond het eigenlijk ook wel een beetje belachelijk dat je praten tegen iemand die je misschien toch niet hoorde. Jij: Bill, Ik wou dat we die ruzie nooit gehad hadden. Dan lag je nu niet zo hier. Bill egt sorry, maar word wakker aub! Je huilde en er viel een traan op Bill zijn hand. Je voelde Bill heel zachtjes knijpen in je hand. Jij: OMG dat kan niet. Je zei tegen hem als hij je hoorde dat hij 1 keer in je hand moest proberen te knijpen. Jij: Bill hoor je mij? En even erna kneep Bill zachtjes. Je liep als een gek naar buiten en zocht David. Je zag David een koffie drinken in de cafetaria van het ziekenhuis. Jij: David! David! Kom mee snel. En je trok hem mee aan zijn mouw. David: Mandy, rustig wat is er? Jij: Iets met Bill maar het is fantastisch dat moet je echt zien om te geloven. David: Ok en ging snel zijn koffie betalen en jij liep al naar Bill. David: Waarom zo gehaast?! Jij: Kijk hé! Bill als je me hoort knijp dan in mijn hand en David keek naar Bill’ s hand. Hij bewoog. David: Bel snel. Dit moet de dokter zien! Je duwde op het knopje! Snel daarna kwam de dokter en een verpleegster binnengestormd. Dokter: Wat is er aan de hand? David: Mandy doe het nog eens en dokter kijk goed naar zijn hand. Jij: Bill als je me hoort knijp in mijn hand. Opnieuw bewoog zijn hand maar alleen sterkers als eerst. Dokter: Ongelofelijk gewoon! Zuster kijk eens alles na. Dit kan gewoon niet. Zuster: alles is ok maar hij is zeker nog niet wakker. Dokter: maar dit is al een heel goed teken. Hoe heb je dat gedaan meisje? Jij: Gewoon sorry gezegd over onze ruzie enzo. Dokter: Je moet veel tegen hem praten. Het helpt echt goed bij hem zul te zien. Jij: Oké! Dokter: En ja uhm … Mandy is het zeker hé? Je knikt. Als hij nog bewegingen buiten zijn hand maakt duw dan weer op het belletje! En de dokter en zuster gaan weg. Jij: Oh David, Tom weet nog van niks! David: Ik zal hem wel bellen. Jij: Nee, ik doe dat wel! Mijn vriendin is bij hem waarschijnlijk. David: Ok is goed, maar misschien kun je beter even naar huis gaan. Wat eten, opfrissen enzo en dan kan je daar bellen want buiten bellen zal wel niet gaan door de pers. Jij: Ah ja alleen als je me iets laat weten als er iets met Bill is! David: Ok is goed. Jij: maar helpt je me even naar buiten met al die pers. Jullie gaan naar de hoofdingang en voor je loopt Saki Jij loopt erachter met vlak achter je David. Saki duwt de pers weg en helpt jou ook direct door de menigte heen. Toen je door de menigte door was duwde Saki en David je richting een auto met geblindeerde ramen. David en Saki stapte ook mee in. Jij: maar ik ben toch met de fiets? David: Het is nu veiliger voor je om met de auto te gaan. Saki is nu even je bodyguard. Jij: Maar . . . David: Niet tegenspreken Mandy! Jij: Ok dan! David: Tot straks! Je rijdt met Saki in de auto naar huis. Jullie zijn bij je huis. Je kijkt door het raam. En je staat versteld. Jij: Saki, is het nu echt wat ik zie?? Saki: Ja! Jij: OMFG!! Dat kan niet waar zijn zoveel . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 22:19:
mensen ? ^^