Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » het pad » hoofdstuk *6*

het pad

17 juni 2010 - 22:07

177

0

155



hoofdstuk *6*

ik sprong aan de kant en het dier knalde tegen een boom.
Ik pakte een stok , een grote lange , scherpe stok.
De weerwolf schudde zijn kop , en kwam weer op mij afgerend ik stak de punt van mijn stok naar voren , het dier had geen tijd meer om te stoppen of af te wenden en de punt boorde zich in het vlees.
De wolf jankte van de pijn , ik keek waar ik ham had geraakt , bij zijn keel , oftewel zijn slagader en luchtpijp waren doorboord.
Ik hoorde hem stikken en voelde het bloed op mijn hand.
Ik late de stok los en ging naar peter, alles was goed met hem hij was alleen in shock.
Ik keek om naar de wolf , hij keek me woedend aan , viel op de grond , maakte een paar stuiptrekken en was dood.
“kom mee”ťzei ik tegen mijn broer “alles is goed , de weerwolf is dood , en hij kan je niks meer doen”ť peter knikte en stond op ik pakte zijn hand en liep naar de tent , klaar om in te pakken , klaar om te vertrekken uit dit gruwelijke bos.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.