Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 23: Please Bill wake up?! I can’t handle it anymore …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 22:15

1132

1

245



Part 23: Please Bill wake up?! I can’t handle it anymore …

POV Mandy

Jij: OMFG!! Dat kan niet waar zijn zoveel pers!!! Hoe kom ik nu weer mijn huis binnen?! Saki: Daarom ben ik er ook bij! Je lacht eens vriendelijk naar Saki! Saki stapt eerst uit en daarna jij. Hij loopt achter je en slaat zijn armen rond jouw om je te beschermen van de pers. Pers: Mandy, ben jij de schuldige van het ongeval? Hoe is het met Bill? … Zo worden alle vragen door elkaar gesteld. Je raakt een beetje in paniek. Saki merkt het en duwt de pers extra ver weg. Saki: Geen commentaar! Antwoord hij op alle vragen. Je keek hem dankbaar aan. Als jullie aan de deur aankomen steek je de sleutel in het sleutelgat en gaat naar binnen. Je gooit je tas op de zetel. Jij: Saki, bedankt om te antwoorden voor mij Saki: Het is mijn werk hé Mandy! maar het is graag gedaan. Jij: Ik ga me wat opfrissen en bellen naar Sandra, ga maar in de zetel zitten kijk maar tv ofzo. Saki: Ok bedankt Mandy Jij lacht nog eens gaat dan naar boven. Het is al 19:30, je besluit Sandra maar te bellen. Je stuurt eerst een berichtje dat je gaat bellen. Als Sandra oppakt hoor je haar een beetje buitenadem praten. Iets in je zei dat Tom bij haar was Jullie belden maar eventjes. Je was ondertussen alweer stil aan het snikken.(Gesprek staat in part 22). Je hangt op en je zakt neer tegen de deur. Je barst weer in tranen uit. Na een tijdje geweend te hebben ga je naar de badkamer. Je doet je make-up af, kleed je uit en gaat in de douche. Na een uurtje was je klaar met douche en droogde je af deed een simpele joggingbroek aan met een topje en trainingsjasje. Je deed je lacoste schoenen aan. Je droogde je haren en deed ze in een nonchalante dot. Make-up deed je niet op voor het geval je weer moest wenen. Je maakte je tas klaar en ging naar beneden. Saki zat naar het nieuws te kijken. Je keek mee. Tv reporter: We staan hier aan het huis van Mandy Grace Capristo. Ze is omstreeks 19:20 aangekomen in haar ouderlijke woning. Ze kwam uit de auto met de bodyguard van Tokio Hotel, Saki. Hij hielp haar binnen. Ze antwoorden op geen enkele vraag. Het enige antwoord dat we kregen kwam dan nog wel uit zijn mond en dat was ‘ Geen commentaar!’ Toen ging Mandy binnen. Tot nu toe is ze nog niet buiten te komen. Wil dit zeggen dat Bill Kaulitz er zo erg aan toe is dat zelfs Mandy het niet meer kan aanzien? We houden jullie op de hoogte! Dit was uw reporter Stefan Raab vanuit Bürstadt. Saki ziet dat je zit mee te kijken. Saki: Mandy trek het je niet aan, het is de media maar. Zonder dat je het echt door hebt pak je Saki vast en huilt in zijn armen uit. Saki lijkt het ook niet erg te vinden. Saki: Rustig maar, het komt allemaal goed met Bill !! Ik ken hem goed genoeg, hij is een sterke jongen! Jij lacht eens naar hem en veegt je tranen af. Je sloot alles af en deed een pet op en zonnebril op aanraden van Saki. Je ging naar buiten en sloot de deur. Alle pers kwam weer op je af en Saki hield hen direct op afstand. Hij hielp je door de menigte en liet je instappen. De ramen waren geblindeerd dus konden ze je niet zien. Saki stapte ook in en begon te rijden. Na een kwartiertje waren jullie in het ziekenhuis. Het merendeel van de pers was al weg omdat ze allemaal naar jouw thuis waren gegaan. Je liet je pasje zien aan de baliebediende en ging naar Bill zijn kamer. Er was niemand er lag alleen een briefje van David op Bill zijn bed. Hey, Mandy! Ik werd dringend weggeroepen. Ik heb Bill gezegd dat jij snel terug zou komen want hij werd een beetje onrustig! Tot morgen! Groetjes David Jij gaat op Bill zijn bed zitten. Je pakt Bill zijn hand vast en wrijft er zacht over. Je begint tegen hem te praten. Het werd al snel 23:00! Je merkte aan Bill dat hij je even niet meer hoorde. Dat hij eigenlijk echt aan het slapen was. Je zette de tv aan en keek nog even. Je ogen viel toe en je viel in slaap op Bill zijn bed. Je lag op hem.

POV Saki

Je hoorde de tv opstaan en je zag dat het al bijna 24:00 was. Je deed de deur open en zag dat Mandy in slaap was gevallen op het bed van Bill. Je pakte haar op en legde haar in de zetel. Je legde een kussen onder haar hoofd en ging een laken vragen aan een verpleegster en legde het op haar. Je liep naar Bill en legde zijn laken ook goed. Jij: Bill, word snel wakker! Mandy houdt het niet meer lang vol ze is helemaal uitgeput! En ze heeft vooral veel spijt van wat ze gedaan heeft voor het ongeval! Je liep naar buiten en bewaakte de deur.

terug POV Mandy

Je werd wakker door een zonnestraal. Je zag dat je in de zetel lag. Hoe kan dat nu dacht je en tv stond af. Je zag Saki in de andere zetel zitten. Je vond Saki zo lief. Juist een tweede papa zeker nu je het nodig had apprecieerde je het nog meer. Saki werd ook wakker en je ging een broodje en drinken halen voor jou en saki. De dokter kwam nog eens controleren of alles goed ging met hem. Alles was ok en hij vertrok. Jij: Saki? Saki: Ja is er iets? Jij: nee, maar zou je niet eens naar huis gaan om u op te frissen en uit te rusten? Saki: Maar ik moet op jullie letten! Jij: Kunnen ze niet iemand anders zette voor even? Saki: denk het wel. Wacht ik zal eens bellen. Jij: doe dat Saki gaat de kamer uit en belt even. Na een tijdje komt hij terug binnen. Jij: en? Saki: Ik mag 2 dagen thuis blijven! Jij: oh leuk! Saki: gaat het lukken hier? Jij: ja zeker hoor! Saki: Als er iets me Bill is bel me hé en als je wilt praten ofzo?! Jij: zal ik doen! Komt er een andere bodyguard? Saki: Ja voor 2 dagen en dan ben ik terug Jij: ok amuseer u hé! Bye

Je kijkt nog even tv en praat tegen Bill! Je pakt zijn hand en wrijft erover enzo. Je ligt met je hoofd op Bill zijn bed. Je was gewoon uitgeput al je krachten waren weg. Je viel als een blok in slaap. Je werd wakker door een deur die open ging! Je ziet ...


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 22:35: