Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 24: He’s awake …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 22:16

900

1

326



Part 24: He’s awake …

Vorige keer: Je kijkt nog even tv en praat tegen Bill! Je pakt zijn hand en wrijft erover enzo. Je ligt met je hoofd op Bill zijn bed. Je was gewoon uitgeput al je krachten waren weg. Je viel als een blok in slaap. Je werd wakker door een deur die open ging! Je ziet …………

POV Mandy

Je ziet Tom & Sandra. Sandra: Mandy, sorry. Ik heb geprobeerd hem op de Malediven te houden, maar het ging echt niet. Jij: Niet erg Je keek naar Tom en hij stond er verslagen bij. Hij gaat rustig naar Bill en bekijkt hem eens. Tom: Mandy, Wat is er gebeurd? Jij: Tom, ik weet zoveel als jij weet als je dat filmpje bekeken hebt. Tom: Mandy! Je weet meer! Waarom was hij kwaad?! Jij: Ik ga dat echt niet zeggen nu! Het ligt veel te gevoelig!! Tom: GODVERDOMME Mandy!! Je zegt dat het te gevoelig ligt en jij bent de schuldige van dat Bill hier ligt!! Jij: Tom schreeuw zo niet!! Ik voel me al schuldig genoeg :’( Sandra kwam naar je toe en omhelsde je. Je huilde uit in haar armen. Sandra: TOM! Doe normaal man! Ze is er zelf het hart van in en dan ga jij haar beschuldigen! Tom: Ja, wat moet ik anders denken hé! Sandra: Komaan man! Wat gaat Mandy dat met opzet doen hé! Ze houd ziels veel van Bill! En trouwens Bill had iets gedaan waardoor zij kwaad werd! Niet omgekeerd! Tom: Nu ga je nog zeggen dat het Bill zijn schuld is of wat!! Jij: STOP!! Alle 2!! Ik zal wel zeggen wat er gebeurd is!! De dag nadat we op stap waren geweest. Had Bill een zwembad afgehuurd met jacuzzi enzo. We gingen eerst zwemmen en alles was nog veel lol. Toen ging we naar een massage tafel. En Bill ging me masseren dan. Toen hij klaar was, deed hij mijn bikini koortjes weer toe. En draaide me om en begon me TZ. Toen begon hij heviger te zoenen. Ik vond het niet erg. Totdat ik zag dat hij een stijve begon te krijgen. Ik begon in paniek te raken en keek in zijn ogen en ik zag gewoon dat hij echt seks wou. Zo dat ik Bill nog nooit gezien. Je begon te snikken. Daarna begon Bill mijn borsten te masseren en ik begon zachtjes te snikken. Na een tijdje kon ik me niet meer inhouden en begon echt te huilen. Bill hoorde het en zag het. Nu kon ik Bill weer zien. Hij keek zo bezorgden ging van me af. Ik ben toen huilend naar het wc gelopen en vanaf toen hebben we ruzie gehad. Hij vertrok kwaad bij mijn thuis en even daarna kwam een agenten en …. Je barste in tranen uit. Sandra: OMG meis! Kom hier! Tom keek je bezorgd aan. Je duwt Sandra weg. Jij: Laat me allemaal even met rust!! Ik wil even alleen zijn! En je loopt de kamer uit!

*Tijdsprong van 1 maand ( We zitten dus ondertussen midden augustus)

Popstars was voor een onbepaalde tijd uitgesteld omdat Bill nog steeds in coma lag. Tom en jij wisselde nu af om bij Bill op bezoek te gaan. Je was al een paar keer flauwgevallen van de uitputting. Van de pers kreeg je ook super mega veel stress.

Je moest vandaag naar het ziekenhuis, omdat Tom gisteren al was geweest. Jij ging binnen. Bill had al iets meer kleur en gaf al veel meer reacties. Dat was al een goed teken zeiden de dokters, maar dat hadden ze 2 weken geleden ook al gezegd. Jij ging weer in de zetel langs Bill zijn bed zitten. Jij: Bill, Please word wakker! Ik trek het niet meer langer!! En je barste in tranen uit. Opeens hoorde je iets. Stem: Mandy? Jij: Dat kan niet!! En je kijkt op je ziet Bill met zijn ogen half open liggen. Jij: BILL OMG!!!! Je duwt snel op het belletje boven Bill zijn bed. Bill: Mandy, sorry van in het .. Maar verder kwam hij niet doordat jij hem onderbrak. Jij: Bill, het is goed! Het belangrijkste is dat je beter word nu! En je gaf hem een kus op zijn lippen. Bill: mmm, Dat heb ik gemist Jij: Oei oei, hij is al terug. Dan komt de dokter en een verpleegster binnen. Dokter: Wat is er?? Jij: Kijk eens naar Bill! Dokter: Oh hij is wakker! Bill, heb je nog veel pijn? Bill: Alleen aan mijn ribben. Dokter: Ok dat is normaal. De dokter gaat boven Bill hangen en schijnt met een lampje in zijn ogen. Dokter: Alles is goed. Zuster je mag alles wegdoen buiten het infuus. Dat wil ik nog even laten zitten. Voor als hij pijn krijgt. Mandy? Jij: Ja? Dokter: Als hij ergens pijn krijgt of last krijgt bel direct ok? Jij: Ok is goed en lacht vriendelijk. Bill: Mandy, ben je nog kwaad? Jij: Nee en geeft hem een kus. Bill: Nu zal ik me echt inhouden tot dat jij wilt, beloofd!!! Jij: Merci! En geeft hem een TZ. Bill: mmm … Waar heb ik dat aan te danken?? Jij: Omdat je terug wakker bent Maar ik ga Tom even bellen hé! Bill: Ok! Ik ga slapen ben dood op. Jij: Ok doe maar! Jij gaat op de gang staan en belt. Je duwt het nummer van Tom in. Tom: Hallo met Tom! Jij: Hey, het is Mandy hé! Bill is wakker!! Tom: …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 22:40: