Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » the new werewolf on hogwarts » hs 7

the new werewolf on hogwarts

18 juni 2010 - 17:03

227

0

309



hs 7

harry, en de rest
je liep naar de zweinstein express en zij tot strax tegen prof.perkamentus.ondertussen dacht je nog steeds aan wat hij had gesegd: jouw v.,.., euhmm professor sneep.,,.,.
maar je wist toch ckr dat je een dreuseltelg was(of niet)
* eenmaal in de zweintein express *
je liep naar een nu nog lege coupe, je zat daar net 5 minuten toen er een jongen met rood haar, een meisje met bruin krullerig en pluizig haar, een jongen met een rond gezicht en een pad bij zich en een jongen met zwart haar een bril en een sort van bliksemschit op zijn voorhoofd binnen kwamen.
meisje: hoi. mogen we hier komen zitten want alles is vol.
jij: ja hoor.
meisje: bedankt
meisje: hoi ik ben hermelien griffel , die jongen met de pad is marcel lubbermans , de jongen met het rode haar is,.,, ze was nog niet uitgesproken of de jongen met het rooie haar zei: ron wemel en hij is harry potter.
jij: ok. hoi. ik ben susan moon is dit ook jullie 1e jaar?
alle 4 tegelijk: ja!
hermelien: je komt me een beetje bekent voor heb je al eens ontmoet, nee dan zou ik het nog weten.,., oja ik weet het alweer ik heb over je gelezen! *ze pakte een dik boek met als titel: de beknopte geschiedenis van zweinstein uit haar tas * hier zie ze.


*wat er staat vertel ik jullie in het volgende deel


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.