Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 27: Who is it going to be? Bill or Tom? …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 22:21

1068

1

266



Part 27: Who is it going to be? Bill or Tom? …

Vorige keer: Je ging in de zetel zitten en keek wat TV. Mam: Mandy!! Ik ben weg geroepen voor het werk! Ik zal er niet zijn deze nacht hé! Jij: Ok mam! Mam: Zorg goed voor Bill hé! Jij: Ja zal ik doen bye. Even later gaat de bel. Je doet open en ziet

POV Mandy

Je doet de deur open en je ziet Tom staan. Je word direct weer naar binnen geduwd. Tom doet de deur toe en duwt je tegen de muur aan en wilt je zoenen. Tom heeft je met je rug naar de muur en je handen tegen muur geduwd zodat je niet weg kon. Het lukte je toch om Tom weg te duwen. Jij: TOM! Wat doe je nu?! Tom: Sorry, Ik hou gewoon zo van u! Jij: Tom, je hebt het met Sandra! Ga naar haar toe. Tom: Houd je niet van mij? Jij: Ik weet het niet! Ik hou meer van Bill denk ik! Tom: Denken?! Je moet da zeker weten. Tom loopt naar je toe en duwt je op de zetel. Jij: Tom!!! Ga van me af!! Tom: Geef toe Mandy je wilt wel! Jij: Nee Tom. Bill ligt boven ja! Tom: da is dus de reden. We kunnen ook ergens anders naar toe gaan hoor *grijns* Jij: Nee Tom. Ik wil helemaal niets, alleen da je weggaat. Je voelt dat Tom onder je shirt komt. Hij heeft je zo gelegd dat je niet wegkan. Hij zoent je en je smaakt dat hij heeft gedronken. Jij: Tom je bent dronken, doe geen domme dingen! Zeg je bang. Tom stopt niet en heeft je shirt al uitgedaan. Je hoopt dat Bill jullie hoort. Tom begon al aan je broek. Je begon echt bang te worden. Je greep je kans en riep kei hard BILL !!!. Tom keek je aan en begon nog ruwer te doen. Hij had je broek al uit gedaan. Hij alleen had nog een boxer aan. Tot je opeens beweging hoort in de kamer van je ouders. Tom hoort niks en doet gewoon verder. Je ziet Bill en je ziet hem kijken naar jullie. Je had al tranen in je ogen. Bill zag het en wist dat je het niet wou. Bill: TOM !!! Tom keek op en keek een beetje geschrokken. Bill: TOM ga van Mandy af!! Je bent strontzat man! Tom: Het was echt niet de bedoeling hoor! Bill: Je zit hier bijna mijn vriendin te verkrachten en je zegt da het nets is?! Ga van haar af! NU !!! Tom: Ja ja relax! Tom ging van je af en je liep direct naar Bill. Je pakte Bill voorzichtig vast aan zijn middel en hij jou ook. Hij pakte snel een laken van de zetel en hing het over je heen. Je zat nog zachtjes te snikken. Bill wreef door je haren heen Bill: shhtt … schatje het is allemaal goed! Tom: Overdrijven is ook een kunst hoor! Bill: Tom buiten NU !! Tom: Ben al weg! En Tom ging de deur uit. Bill pakte je mee naar de zetel en ging voorzichtig zitten. Hij deed teken op zijn schoot. En je ging er opzitten. Bill duwde je hoofd naar zijn schouder. Bill wreef door je haar en stelde je gerust. Na een tijdje zo gezeten te hebben. Bill: Gaan we slapen? Jij: Ja is goed en je staat op en je helpt Bill recht. Bill pakt je bij je middel en gaat samen met je de trap op. Jij: Ik ga mijn pyjama aandoen hé! Bill: Ja is goed. Je doet je nachtkleedje aan en deed je make-up af. Je liep naar de kamer van je ouders en Bill lag in bed nog wat te lezen. Jij ging langs hem liggen. Bill negeerde je gewoon. Je ging nepboos op bed zitten, met je armen over elkaar. Bill keek je aan en lachte naar je Hij legde het boekje weg en leunde voorzichtig naar je. Bill gaf je een zoen. Jij: U pijnstillers helpen wel hé! Bill: Ja da wel ik voel bijna geen pijn meer Jij: Das toch goed, en bedankt om me te helpen met Tom anders was ik nu misschien . . . Bill: Zwijg er maar over, schatje! Het is goed. *kus* we gaan slapen nu. Je legt je dicht tegen Bill aan. Bill doet het licht uit.

Tijdsprong van 3 weken

POV Bill

Je word wakker ’s morgens en je voelt al een paar dagen geen pijn meer. Mandy slaapt nog. Ze is ook zo mooi als ze slaapt. Je was blij dat Tom niet te veel was langsgekomen. Altijd als Tom er was kwam ze dicht tegen je aan zitten en zo ver mogelijk weg van Tom. Ze was echt bang van Tom. Je ook wel kwaad, maar je woede was al veel minder. Je moest vandaag weer naar de dokter om te kijken of je alles weer mocht. Ze hadden je twee weken geleden een bandage aangedaan omdat je zoveel pijn had. Zo kon je ook meer doen. Het is nu 12 uur en om 3 uur moet je in het ziekenhuis zijn. Je gaat je al klaar maken. Je stijlt je haren en doet je aan. Je zet al het middageten op tafel en gaat Mandy wakker maken. Je loopt stilletjes naar boven en doet de slaapkamer deur open. Je geeft Mandy kusjes in haar nek en op haar wang. Mandy: mmmmmm … Bill laat me liggen!!! Jij: Nee opstaan schatje ik moet naar de dokter in München hé das een uur rijden zeker. Mandy: Hoe laat is het nu? Jij: 12:45 !! Mandy: Ow kut! Jij: Kom nu meer gewoon mee. Het eten staat al klaar ga je dan maar klaarmaken. *kus* Zie u onder Je gaat naar onder en gaat al aan de tafel zitten. Mandy komt met slaapoogjes naar onder. Ze geeft je een TZ en gaat langs je zitten. Jullie eten en lachen en zoenen wat af. Je hoort de voordeur open gaan. Je ziet dat het de mama van Mandy is. Mama van Mandy(MvM): Goede middag Bill en Mandy! Mandy: Ey Mams! Jij: Hallo Mevrouw. MvM: Bill zeg toch Cindy aub Mevrouw klinkt zo oud. Bill: Oké. Cindy: Ik ga slapen hé! En succes bij de dokter straks. Jij: Bedankt Cindy Mandy: Slaapwel mam! Jullie waren klaar met eten en Mandy ging zich klaarmaken. Je ruimde de tafel af en begon de BRAVO en zo te lezen. Totdat je iets opvalt! Je ziet . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 23:05:
... ?
je schrijft echt verslavend enzo .. ^^