Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » the new werewolf on hogwarts » hs 10

the new werewolf on hogwarts

18 juni 2010 - 17:05

157

0

253



hs 10

jullie liepen achter de heks aan en kwamen in een grote zaal met 4 tafels waar heel veel mensen jullie aankeken. je werd er een beetje verlegen van.
d eheks pakt eene krukje met een oude hoed erop.
tot je verbazing9en je kreeg bijna een hartaanval) begon de hoed te zingen , over de 4 afdelingen : griffoendor , zwadderich , huffelpuf en ravenklauw.
de heks noemde namen op na een kwartiertje was jij aan de beurt. "moon , susan"riep de heks (die by the way prof.anderling heette). je ging op het krukje zitten en zette de hoed op je hoofd. "aha, een weerwolf zei de hoed."je hebt veel moed en kan sluwe plannetjes bedenken. moelijk heel moeilijk, waar zla ik je ondelen? ik dacht aan: GRIFFOENDOR!"

je ging huppelend naar de tafel van griffoendor en gelukkig kwamen harry , hermelien en ron ook in griffoendor. draco malfidus kwam in zwadderich. net als een aantal anderen.

"kijk"zei ron "eten"!
"eten"zei je "yes ik houd echt mega veel van eten"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.