Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » the new werewolf on hogwarts » hoofdstuk 11

the new werewolf on hogwarts

18 juni 2010 - 17:05

265

0

214



hoofdstuk 11

het was 6.00 uur 's ochtend, je douchte , kleedje je aan en ging in d eleerlingenkamer zitten, wachtend tot de anderen wakker werden.
een halfuur later werden ron, hermelien en harry ook wakker.
"mogge'zei ron heel slaperig.
"goeiemorgen" zie je terug.
"we moeten zo naar de les , dus laten we gaan ontbijten"zei hermelien.
"ja goed idee"zei jij."maarre...,. wat voor ene les hebben we eigenlijk? en wie is de leraar?"
"dat weet ik"! zei hermelien "we hebben toverdranken van professor sneep"
"kom daan gaan we eten"zei ron.
*een maal in de les na veel gezeur van ron en jouw die niet weg wouden van de eet-tafel*
er kwam een man binnen mat zwart vettig haar tot op zijn schouders , een haakneus , donkere (bijna zwarte0 ogen en een zwart gewaad wat je een beetje deed denken aan een grote vleermuis.
plotseling dacht je weer aan het zinnentje wat prof.perkamentus zei: "jouw v.,.., eehhm ik bedoel profesor sneep.,,..,.."
je wist half wat hij wou zeggen , maar het klopte niet , want je vader en moeder waren toch dreuzels?
"welkom. ik ben severus sneep. maar voor jullie is het altijd proffessor sneep of meneer"zei sneep
"oke, klas. bij de les toverdranken heb je bijna nooit een toverstok nodig, een weegschaal, je tinnen ketel , je ingredienten en je boeken.
"niemand?" oke. dan gaan we beginnen met de les.
* jullie brouwden een simpele drank die er voor zorg dat je 1 dag geen ongelukken veroorzaakt, alleen marcel had er moeite mee ne hij was de gene die dit drankje het meest nodig had van jullie allemaal*
de les was afgelopen , iedereen had zijn tas ingepakt , en zijn drankje ingeleverd.
"mevrouw moon , kan ik even met u praten?"vroeg sneep.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.