Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 28: Wat heb je gezien? …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 22:21

515

1

248



Part 28: Wat heb je gezien? …

Vorige keer = POV Bill: Jullie waren klaar met eten en Mandy ging zich klaarmaken. Je ruimde de tafel af en begon de BRAVO en zo te lezen. Totdat je iets opvalt! Je ziet . . .

POV Bill

Je ziet in het groot staan Bedriegt Mandy, Bill Kaulitz met Tom Kaulitz? En er stonden foto’s van Mandy en Tom zoenend. Dat kan gewoon niet!! Je loopt woedend naar boven en gooit de deur van de badkamer open. Mandy: Bill, kan je niet kloppen ofzo?! Bill: Kijk hier maar eens naar hé! Leg me da eens uit. Je zag Mandy met grote ogen kijken naar de foto’s. Mandy: Het is niet wat je denkt Bill! Jij: Wat moet ik dan denken hé!? Mandy: Als ge nu wat rustiger bent kan ik het uitleggen ja! Jij: Godverdomme Mandy! Hoe kan ik nu rustig zijn. Mandy: Bill schreeuw zo niet! *cry* Ik heb er veel spijt van ja!! Bill : Leg mij dat direct maar uit dan, nog voor we vertrekken! Je loopt woedend naar onder en zet je neer in de zetel. Mandy komt na een tijdje rustig naar beneden ze heeft nog gehuild. Dat zie je aan haar ogen. Jij: Leg nu maar eens uit hé! Mandy: Toen je in coma lag toen zijn we op een beetje verliefd geworden. Als jij sliep kuste hij mij altijd en daar hebben ze juist foto’s van getrokken. Jij: WAT?! Ik lag in coma en Tom zit u op te vrijen of wat?! Mandy: Nee Bill, ik weet niet hoe het kwam, maar ik wou het niet meer omdat ik echt van u hou *snik* maar Tom weet het nog altijd niet en nu probeert hij van alles zoals gisteren avond.*cry* Je bekeek haar en zag dat ze het meende. Je kon ook zo een drama maken. Jij: Mandy kom eens hier. Je klopte op je plaats in de zetel langs je. Mandy kwam een beetje bang naast je zitten. Jij: Mandy, Ik geloof u! en je trekt haar tegen je aan en geeft haar een kus op haar voorhoofd . Mandy: Ben je nog kwaad? Jij: Nee meis! Je pakt haar hoofd en geeft haar een zoen. Mandy: waar heb ik dat weer aan te danken? Jij: Omdat je mijn meisje bent. *kus* Je zag Mandy glimlachen. Jij: Nu moeten we echt naar het ziekenhuis vertrekken. Je staat op en trekt Mandy op uit de zetel. Jullie stappen uit de auto en je rijdt naar het ziekenhuis (Je hebt ondertussen al een nieuwe auto; Kies zelf maar welke) Als jullie aankomen is er al veel pers en je ziet dat Mandy een beetje in paniek raakt nu er geen bodyguards bij zijn. Jij: Wat is er? Mandy: Al die pers. Jij: Komt goed hoor, blijf maar gewoon dicht bij mij ok? Mandy: Is goed! Je stapt uit en Mandy ook. Je pakt Mandy’s hand vast en trekt haar mee binnen.

Na een tijdje roept de dokter jullie binnen. Je moet je shirt uitdoen en ziet Mandy naar je bloot bovenlijf kijken. Jij: Kan je het allemaal zien? Mandy: Ja hoor Dokter: Bill, . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 23:08: