Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 30: I want to have sex in the shower …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

24 dec 2008 - 22:46

921

1

309



Part 30: I want to have sex in the shower …

Vorige keer = Bill: OMG, dat was zo goed! *kus*
Jij: Merci Bill: Ik heb u toch geen pijn gedaan hé? Jij: nee alleen op het begin deed het wel een beetje pijn, maar daarna helemaal niet meer Julie praten nog even en dan val je in slaap op Bill zijn borst. (btw: Jullie waren alle twee nog naakt) ’s Morgens wordt je wakker door. . .


POV Mandy

’s Morgens wordt je wakker door een deur die opengaat. Stem: Mandy op … Jij schrikt je dood je had nog geen laken op jullie gelegd. Je gooit als een gek het laken op Bill om zijn * ding* te bedenken en je kruipt er meteen onder. Je mam kijkt je met open mond aan. Je kijkt bang op en kijkt naar je mam. Mam: Kom je eten Mandy? Jij: Mam, ben je nu kwaad? Mam: We zullen hier later nog over praten moet nog een beetje bekomen denk ik. Je mam gaat de deur uit. Jij: shit hé! Bill: mmmm… Schatje wat is er? *kus* Jij: we hadden nog geen laken op ons liggen en mijn mama kwam binnen. Bill: Heeft ze mijn .. ? Jij: Bill dat weet ik toch niet. Ik heb gewoon direct het laken op ons gegooid. Bill: Gelukkig! En is ze kwaad nu? Jij: weet niet da zullen we straks wel horen zeker. Je stapt uit bed en Bill kijkt je verlekkerd aan. Jij: kan je het allemaal zien? Bill: Ja zeker. Bill stapt uit bed en pakt je rond je middel en geeft je kusjes in je nek. Bill: Dat moeten we ’s avonds meer doen hé! Jij: Ja, alleen als mijn mama niet binnenkomt hé , maar mag ik me nu aandoen? Bill: Dat moet niet hoor *grijns* Jij: Oh Bill juist of Tom hier bij me staat Bill: ah wel merci hé! Mij me Tom vergelijken *nepboos* Jij: Ma schatje toch! En je draait je om en kust Bill. Bill: mmmm . . . Kom we gaan ons omkleden Je pakt je kleren van de grond en gooit Bill zijn boxer naar hem. Jullie gaan hand in hand naar beneden. Jullie gaan tegenover je mama zitten. Jullie durven je mama niet aan te kijken. Na een tijdje stil gegeten te hebben begint je mama iets te zeggen. Mam: Mandy, waarom zegt je niks? Jij: Uh . . . Mam: Is het om wat ik deze morgen gezien hebt? Jij: Ja Mam: Ik vind het niet erg als je het maar echt meent met Bill en hij ook met jou. Jij: Natuurlijk meen ik het met Bill. Anders had ik het nooit gedaan met hem. Je kijkt naar Bill en geeft hem een TZ. Mam: Jullie houden echt veel van elkaar hé? Bill: Ja natuurlijk! En hij geeft je een tedere kus op je mond. Mam: maar ik ga werken. Ik moet weer ’s nachts werken hé. Geniet maar van elkaar zolang papa er nog niet is Jij: Thanks mam en je staat op en geeft haar een knuffel en een kus. Ze staat op en zegt Bill kom eens hier en ze geeft hem een knuffel en fluistert iets in zijn oor. Bill glimlacht en zegt ja. Hij glimlacht naar je. Je mam vertrekt en jullie eten rustig verder. Jij: wat zei ze? Bill: Niks hoor Jij: Bill komaan zeg!! Bill: Nee, het was niks belangrijk hoor, maar gaan we douche? Jij: we? Bill: Ja *wenkbrauw wiebel* Jij: Nu snap ik het en je stapt verleidelijk naar Bill. Bill pakt je op en draagt je de trap op en zet je in de badkamer. Bill gaat snel de deur sluiten onder en is weer even snel boven. Bill pakt je op en zet je op de wastafel. Jullie beginnen hevig te zoenen en al snel gaan jullie kleren uit. Jullie hebben nog alleen je ondergoed aan. Bill zijn boxer begon al strak te staan. Hij doet behendig je bh uit en geeft kusjes op je borsten. Je veegt over de bol in Bill zijn boxer. Hij begint zwaarder te ademen en hij pakt je snel van de wastafel af. Je doet zijn boxer uit en hij jouw onderbroek. Jij: Heb je condooms bij? Bill: Altijd als ik bij jou ben. Bill duwt je in de douche en zet het water op. Er komt eerst ijskoud water uit. Jij: AH … Bill da was koud. Bill: je hebt zo meteen geen koud meer da verzeker ik u Jullie zoenen nog wat tot opeens Bill je vraagt om de condoom aan te doen bij hem. Je doet het dan nog extra traag en je merkt dat Bill het niet meer lang houdt. Hij pakt je op en duwt je tegen de muur aan in de douche. Hij komt in je en begint zachtjes te stoten, maar al direct word het harder en sneller. Jij: Mein gotten Bill! Je kreunde nogal redelijk hard. Je kon je echt niet inhouden. Bill slaakte ook af en toe een kreun. Je komt op je hoogtepunt en Bill ook. Jullie zaken neer en jullie zitten in de douche. Bill: Mandy, je weet niet hoe goed je bent! Ben blij da ik gewacht heb tot je er klaar voor was Jij: Ben ook blij dat je hebt kunnen wachten *kus* Als mijn papa nu hier was hé die had u levend gevild als die ons zo vond. Bill: Gewoon zorgen dat, dat niet meer gebeurt hé! Jullie staan op en jullie wassen jullie. Als jullie onder komen zien jullie iemand. Jij: Oh nee! Da kan niet waar zijn !!! Je zag . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 1 juni 2009 - 23:21:
OMG ,
meen je dat nu ?
Die haar vader toch niej eh ??!

snel verder..
kut , kzit op internaat en kan nu je quizzen niet maken enzo ..
nu moet ik nog langer wachten fwa ?

maja , ^^ x