Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » Interesses.

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 23:03

204

0

215



Interesses.

"Ik weet zeker van wel!" Zeg ik daarop. "Well, het was weer eens uit de hand gelopen met de kiddo's, ze hadden dringend iemand nodig, en ik kwam toen net van mijn opleiding. Ik kwam solliciteren, als enigste want niemand wist het, en toen werd ik meteen aangenomen. Peter kon het ook niet meer alleen aan."
"Met die 4 is dat goed te begrijpen." grijns ik.
Ik grinnik. "Inderdaad, ik heb mijn handen vol, vooral aan Bill, dat hyperactieve joch, en aan Tom om te zorgen dattie niet elke keer een meisje meebrengt."
Ik lach, de jongens kijken vaag op als ze hun naam horen. "Doe je zelf eigelijk iets met muziek?" vraag ik om van onderwerp te veranderen.
"Ik heb wel eens bassgitaar gespeeld, maar verder niets. Ik werk liever achter de schermen... En jij?"
"Ik speelde keyboard, maar sinds ie kapot is niet meer, en ik zing graag, maar ik kan er alleen niks van. Als ik echt moest kiezen wat ik met mijn leven wil, zou het toch fotografe zijn, maarja, ik kijk wel waar ik strand."
"Tsja, zo gaat het in het leven. Ik was ook liever geen oppasser geweest van irritante ADHD sexverslaafden." Ondertussen waren we klaar met eten en gingen we terug naar boven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.