Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » No one knows where shooting stars will land; Ft JustinBieber » Atlanta. Bleugh.

No one knows where shooting stars will land; Ft JustinBieber

19 juni 2010 - 20:09

243

1

162



Atlanta. Bleugh.

Dit is een hoofdstuk vanuit euhm... niemands point of view, gewoon een soort kennismaking met Kerli x)

PROLOOG:
Kerli keek zenuwachtig op haar horloge. Nog 10 minuten. Ze haalde de dvd uit de dvdspeler, en zette het schermpje voor haar af.
Ze pakte haar Ipod, stak de oortjes in, en zette een liedje op.
Met een zucht keek ze naar het voorbijflitsende landschap.
Atlanta. Wie verzon het nu om vanuit Californië naar Atlanta te verhuizen? Zo'n idioot plan konden alleen haar ouders bedenken.
En dan gingen ze nog wel in zo'n rijke buurt wonen. Vol snobs, verwende nesten en rijkeluiskindjes.
Nee, Kerli begreep niets van deze rare streek van haar ouders.
Nu kon ze weer helemaal alleen naar school. Niemand die ze kende.
Van de buren hoefde ze niet veel te verwachten. Aan de ene kant waren ze bijna nooit thuis, volgens de makelaar, en aan de andere kant woonde er een gepensioneerde commandant met zijn vrouw.
'Atlanta!'had ze ongelovig uitgeroepen, toen haar ouders hun waanzinnig idiote idee hadden uit de doeken gedaan.
Emily, Kerli's bff, en Kerli hadden samen geprobeerd haar ouders ervan te overtuigen om in Californië te blijven, maar niets had gewerkt.
En hier zat ze dan. Een nieuwe auto, een nieuwe stad, een nieuw huis, een nieuw leven.
"Een nieuwe kans" had haar vader het genoemd.
Ze had toch geen nieuwe kans nodig? Ze vond haar oude leventje geweldig.
Maar nee, haar ouders hadden beslist, en zij moest haar beste vriendin, haar school, haar vrienden, haar leven maar achterlaten en opnieuw beginnen in een wildvreemde stad.
Nee, die rare kronkel in de hersenen van haar ouders zou ze vast nooit begrijpen.


Reacties:


YoVivo
YoVivo zei op 19 juni 2010 - 20:35:
Verdergaan!