Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 19.You must say mister!

Trip to hell!

19 juni 2010 - 20:14

945

1

289



19.You must say mister!

Sorry dat het zo lang duurde...

Je draaide je op je buik en legde je hoofd zachtjes neer op het kussen. Een zucht verliet je lippen, je lag hier ondertussen al meer dan vier uur te woelen. Ja, eindelijk had je van Bill een horloge gekregen zodat je wist hoe laat het was. Het was ondertussen al na twaalf uur 's middags, je had nog steeds niets gegeten. Je haatte het dat de jongens zo laat op stonden. Zelf was je absoluut geen langslaper en dat betekende dus dat je je heel de voormiddag moest zien bezig te houden. En het probleem was, dat er hier juist niets te doen viel. Al die uren dat je wakker lag, waren uren waarin je na dacht over de ontvoering. Zou er nog iemand naar je opzoek zijn? Zouden ze jouw afwezigheid niet merken op school? Zou niemand zich beginnen af te vragen waarom je er niet meer was? Duizenden vragen die onbeantwoord bleven, elke dag had je meer en meer het gevoel dat je hier nooit meer zou wegkomen. Je zuchtte en staarde hulpeloos voor je uit, je moest een plan bedenken om hier weg te geraken. Je schrok op uit je gedachten door de deur die hard werd opengegooid. Je herkende Georg die in de deuropening stond en teken naar je deed dat je hem moest volgen. Meteen stond je op, hoe sneller je uit dit kleine, donkere kamertje was hoe beter. Je liep braaf achter Georg aan die je naar de keuken leidde. Zoals elke morgen zei hij niets tegen je, ergens vond je het wel spijtig maar je was het al gewend. Na de dood van je ouders bleef je alleen achter dus dan was er ook niemand om tegen te praten. Je liep na hem de keuken in, meteen bemerkte je de tafel op die helemaal bedekt was met eten. Georg zei snel 'You can sit down. The other guys will soon be here.' je knikte en liep naar de tafel. Je liet jezelf neer ploffen op de stoel waar je gisteren ook al zat, je keek even om je heen. De keuken was niet zo groot maar dat kwam gewoon omdat het de keuken van een tourbus was. Je keek meteen naar de deur toen je heel wat lawaai afkomstig van de gang hoorde. Nog geen minuut later kwamen de andere jongens binnen, ze liepen naar je toe en zetten zich allemaal neer aan tafel. Je richtte je aandacht terug op het eten, je wou net een broodje nemen maar dan hoorde je Tom zeggen 'Don't touch it!' verbaasd keek je hem aan. Tom zei meteen 'If you want to eat something than you have to ask for it.' je keek hem nog even verbaasd aan maar zei dan 'Euhm, can I have some bread please?' Tom was naast je komen zitten en schudde zijn hoofd terwijl hij zei 'Who?' je zei verbaasd 'Tom.' Tom schudde zuchtend zijn hoofd en zei 'No, say it again.' je keek hem niet-begrijpend aan, had hij je niet goed verstaan? Je zuchtte en zei dan 'Tom can I please have some bread ?' Tom schudde zijn hoofd en zei 'You should say mister Tom!' je mond viel open van verbazing. Dacht hij nu echt dat je tegen hem meneer ging zeggen, echt niet hoor. Tom zei bot 'Shut your mouth!', meteen sloot je je mond en zweeg je. Tom zei geïrriteerd 'Honey, if you don't say mister than you don't get any bread, understand?' je draaide je hoofd naar Tom en je zei verbaasd 'Why? The other guys don't have to say it and they...' je werd onderbroken door Tom die zei 'Shut your mouth girl! Listen, or you say it or you don't get any food.' je keek hem boos aan. Je sloeg geïrriteerd je armen over elkaar en je mompelde boos 'Klootzak.' Tom greep plots hard je arm beet en draaide je naar zich toe. Geschrokken keek je hem aan, Tom staarde je woedend aan en siste 'What did you say?' je haalde je schouders op en zei 'Nothing.' je draaide je meteen terug naar voor en je staarde voor je uit. Bill die voor je zat keek je waarschuwend aan en at dan rustig verder. Je schrok toen Tom plots luid schreeuwde 'Don't lie to me Keisha! What did you say?' je keek hem boos aan en je siste boos 'Nothing!' meteen kreeg je een harde vuistslag in je gezicht. Een gil verliet je mond en geschrokken duwde je snel de stoel achteruit zodat je verder van Tom afzat. Je voelde tranen opkomen, Tom had je hard op je wang geslagen. Waarschijnlijk zag je wang nu helemaal rood, je wang brandde verschrikkelijk. Een traan gleed over je wang en geschrokken staarde je Tom aan. Iedereen was stil en staarde jou aan, de spanning was te snijden. Tom keek je woedend aan en schreeuwde toen luid 'Back to your room. Now!' je stond snel op nog helemaal in shock van wat er net was gebeurd. Zo snel je kon verliet je de keuken en liep je naar je kamer.
Huilend liet je je op het bed vallen, je was helemaal in paniek. Waarom sloeg hij je nou? Was hij zo licht geraakt of lag het gewoon aan zijn ochtendhumeur.Oké, je wist wel dat je voor hem moest oppassen maar dat hij je al sloeg omdat je hem tegensprak ging toch wel heel ver. En waarom deden de andere jongens niets? Waarom lieten ze het gewoon gebeuren? Huilend drukte je je gezicht in het kussen. Je wang brandde verschrikkelijk, waarschijnlijk zou die morgen wel helemaal blauw zien. Huilend sloot je je ogen hopend dat deze nachtmerrie snel voorbij zou zijn.

Leave a comment please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 23 juni 2010 - 16:00:
oowwhh!!

stoute tom!

snel verder