Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » There's a game we like to play! part 1.

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 23:13

242

0

222



There's a game we like to play! part 1.

"Wie wel?" glimlach ik. "Maarja je kunt niet alles hebben."
We lopen met z'n alle de grote kamer in, waar we meestal zitten. "Iemand zin in een spelletje ofzo?" Vraag ik, aangezien ik ze nog even moest bezighouden.
Iedereen rent gelijk op Niyavi af. "Wie kiest wat we doen?" vraag ik.
"Degene met het beste idee natuurlijk." Grijns ik.
"We kunnen ook iets typisch Nederlands gaan doen, ouderwets een wedstrijdje zuipen." zeg ik voor de grap.
"Daar ga ik voor!" Roept Tom. Ik trek mijn wenkbrauw op. "Heel grappig, en vooral slim voor een interview. Niets anders te bedenken?"
"Ik weet wel wat anders, een soort van flesje draaien alleen dan zonder zoenen, degene die draait mag bij de gene bij wie het flesje stopt een vraag stellen, word die niet met de waarheid beantwoord krijgt diegene een opdracht."
Iedereen stemt ermee in. "Ik zoek wel even een fles. "Zeg ik, en ik loop naar beneden voor een fles aan de bar. Even later ben ik terug. "Wie wil beginnen met draaien?"
"IKKE!" roept Tom.
"Lekker enthousiast ^^"
"Ik begin nooit." zeg ik lachend.
"Ik ook niet, want deze kiddo's zijn allemaal egootjes..."
"Daarom moet een van ons beginnen."
"Vind je?" "Nee!" Roept Tom, en hij draait de fles snel in het rond.
Ik pak de fles. "Ja dat vind ik." en ik grijns lief naar Tom.
Ze draait de fles in het rond, en raad eens waar hij stopt?
Bill. "Dus Bill, wie zou je het lieft nu gelijk op zijn bek willen pakken." grijns ik breed.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.