Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » So, you're not scared?

My second life as a vampire [afgewerkt]

20 juni 2010 - 13:51

493

6

462



So, you're not scared?

Renesmee (POV)

'Dus, begon ik, je bent niet bang voor ons?'
'Tenzij jullie me op gaan eten..' Ze zei het met een grote glimlach op haar gezicht.
'Dus jullie kunnen allemaal in Poema's veranderen?' Vroeg Jacob geintereseerd.
'Nee, alleen ik, Iedereen verandert in het beest dat het best bij zijn/haar persoonlijkheid past.'
'Dus je kan ook in een muis veranderen.' Dit vond Emmet heel erg grappig.
Ik eigelijk ook wel. We konden ze makkelijk verpletteren op die manier.
'Nee tot nu toe is het kleinste dier een vogel.'
'En welk dier is Jesse?'
'Een zwarte panter.'
Carlisle deed voor het eerst zijn mond open.
'Dit kan nog weleens heel erg interesant gaan worden. Wij weten nu allemaal van elkaar wat we zijn. Misschien moeten we onszelf maar eens officieel gaan voorstellen?'
'Nee, papa ging er meteen tegenin, Laat ze maar naar ons toekomen, we zijn hier het veiligst.'
'Misschien kan ik jullie helpen?' zei Jacob bedachtzaam.
'Seth komt binnenkort en dan kunnen wij met zijn tweeen daarheen gaan. Ik denk dat onze geschiedenis vrijwel hetzelfde is.' vervolgde hij tegen Linde.
'Geen sprake van Jake!' ik werd nu boos.
'Het kan gevaarlijk zijn.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik overleef het wel.''

Toen we Linde nar huis hadden gebracht gingen Jacob en ik jagen. Het was te lang geleden. Hand in hand renden we door het bos. Totdat we dichterbij onze prooi kwamen. Jake veranderde en samen slopen we op een stel herten af.
Een uur later waren we allebei verzadigd. We liepen nog een stukje verder door het bos.
'Wanneer komt Seth?'
'Maandag, hoezo?'
'Misschien kunnen we hem allemaal gaan ophalen vanaf het vliegveld?'
'Nessie hij komt rennend vanuit la Push.'
'O oke.'
Na een korte stilte stopte Jake plotseling.Hij pakte mijn kin in zijn handen en trok mijn gezicht dichter naar het zijne. Deze kus was anders dan de eerste. Hij dacht er niet meer over na. Ik voelde me volmaakt gelukkig toen hij me in zijn armen nam.
'Ik hou van je' fluisterde ik weer.

Jacob (POV)
Toen we weer terug naar huis gingen, hoopte ik dat de goede stemming er nog een beetje in zat. Misschien zou Edward nu merken welke verandering er had opgetreden tussen ons. Bella zou hem wel tegen houden. Tenminste, dat mocht ik toch hopen.
Terwijl we naar binnen liepen keek hij me toch wel heel indringend aan. Ik werd er gewoon bang van. Maar aan de andere kant was ik volmaakt gelukkig. Renesmee hield van me. Dit had ze natuurlijk ook al eens eerder verteld, maar ik voelde me nu zo euforisch dat niets mijn humeur nog stuk kon krijgen. Zelfs geen boze Edward. Ik pak haar hand en samen lopen we naar boven. Ik geef haar een kus, wens haar weltrusten en loop dan mijn eigen kamer binnen. Ongeveer 2 uur later komt Renesmee in haar pyama mijn kamer insluipen. Ik neem haar in mijn armen en voordat ze inslaap valt mompelt ze nog iets tegen me. 'Zeg Jake, ben jij al eens eerder zo verliefd geweest.'
Ik hap naar adem, maar voordat ik antwoord kan geven is ze al in slaap gevallen.


Reacties:

1 2

LaxPush
LaxPush zei op 27 juni 2010 - 20:09:
'Seth komt binnenkort en dan kunnen wij met zijn tweeen daarheen gaan. Ik denk dat onze geschiedenis vrijwel hetzelfde is.' vervolgde hij tegen Linde.
Yeaahh, Seth, Seth, Seth «333
Ik ga lekker snel verder lezen =3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 22 juni 2010 - 22:06:
Je bent echt wel ver.


SusieSimon
SusieSimon zei op 20 juni 2010 - 20:31:
awww.. *Smelt*
Me likey Jake
Snel verder?
Melding?
xx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 juni 2010 - 17:19:
Romantisch!!! Snel verder?!


Merel
Merel zei op 20 juni 2010 - 14:49:
Cuuuuuuuuteee <33
Sneel meer?