Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » There's a game we like to play! part 2.

Freestyle Love & Porn

24 dec 2008 - 23:34

590

0

197



There's a game we like to play! part 2.

Zijn ogen worden groot. Een beeld van twincest schiet door mijn hoofd, maar die schud ik er meteen weer uit omdat ik weet dat er helemaal niets van waar is. "Jou natuurlijk." Probeert hij stoer te zeggen.
"Mij? Nou Bill, als je toch zo zeker bent, proof it! Anders verzin ik een opdracht voor je!"
"Wat? Het is toch geen doen?"
"Oh heb ik dat nog niet gezegd, het is met bewijs, in Nederland is dat vanzelfsprekend." Bill kijkt hulpeloos naar Niyavi.
Ik grijns, weet dat het niet zo is, maar knik wel van ja.
"Maar, maar.." probeert Bill nog. "Kom op zeg, gisteravond heb je me ookal gezoent, anders laat ik je een chocolade reep met nootjes eten!" probeer ik hem een beetje te pushen.
Hij word bleek. "Jaja..." Hij buigt over de fles naar voren, naar Elysha. "Je wilt het wel graag he." pest Tom.
"Ik kan jou altijd nog terug pakken Kaulitz vergeet dat niet." grijns ik.
"ik hou me mond al." Zegt Tom.
"Mooi zo." antwoord ik, oh wat ben ik weer evil. Bill buigt zich nog iets verder naar voren.
Elysha buigt ook naar voren, zodat ze elkaar halverwege ontmoeten. Hun lippen ontmoeten elkaar daar ook, voor de tweede keer in korte tijd.
Bill trekt zijn hooft weer terug en als de rest ziet dat ie bloost beginnen ze te joelen. "Kan jullie ook overkomen!" zei ik, iedereen hielt zijn mond. Bill keek me dankbaar aan.
"Bill mag draaien!" Zegt Tom ongeduldig. Dus Bill draait.
Het eindigt bij Tom.
Bill lijkt na te denken. "Zal ik gemeen doen of niet?" Vraagt hij zichzelf hardop af.
Ik knik hevig. "Krijgt het terug." grijns ik. Tom kijkt me ongelovig aan.
Bill grijnst gemeen. "Ja, ze heeft gelijk. Wieeeeeee zou je nu willen zoenen?" Vraagt hij.
"Dat weet je best." slikt Tom.
De grijns op zijn gezicht word steeds breder. "Ik wel, maar de rest wilt het ook graag weten."
"Niyavi." zei Tom met een blik op de grond.
Ik zucht, niet weer. "Alsof er zoveel keus is." Mompel ik om het goed te praten.
"Ja, maar regels zijn regels, komop Tom zoenen!" zegt Bill. "Zal ik nu je reddende engel spelen?" vraag ik in het Nederlands aan Niyavi.
Ik knik hevig. "Graag!"
"Bill, die regel uit Nederland, I made that up, ik wilde je gewoon zoenen, clearly?" zeg ik terwijl ik mijn hooft beschaamd afwend.
Ik glimlach dankbaar. "Dat hebben jullie gezegt in dat taaltje van jullie! Niet eerlijk!" Klaagt Bill. Dan pas dringt het tot hem door. "Wat? Echt waar?"
"Zou ik mezelf anders voor schut zetten?" zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen.
Bill haalt zijn schouders op, en bloost. Tom draait de fles om het rare moment te verbreken. Hij draait uit op Gustav.
"Dus Gustav, ben je verlieft?" vraagt Tom grijnzend.
"Ja, op jou!" Grapt hij. "Nee, op het moment niet..." Zegt hij.
"Oke, wat ben jy saai." zegt Tom met een droog gezicht.
"Niet! Ik duik niet op elk meisje dat ik tegenkom!" werpt hij tegen.
"En ik wel, maar zo ben ik." werpt Tom weer tegen.
"Geen ruzie nou!" Roep ik, "Gus draaien."
Gustav draait en hij richt op Niyavi.
"Fijn." Zucht ik.
"Ben jy verlieft?" vraagt Gustav die denkt slim te zijn.
"Nee." Ontken ik het. "Ik mag draaien" Zeg ik, en ik draai de fles zo snel mogelijk.
Hij komt op Georg uit.
"Met wie heb je voor het laatst seks gehad?" "Waarom krijg ik toch altijd zulke vragen?" Kreunt hij.
"3 Weken geleden met dat meisje met het rode haar." zegt Georg.
Dan word er op de deur geklopt. Ik doe open, en de mensen van de make-up komen binnen. "Goh, is het alzo laat?" Vraag ik hardop. "Ik loop even naar Peter hoor, totzo."
"Oke totzo " zegt iedereen in koor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.