Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » No one knows where shooting stars will land; Ft JustinBieber » LoveeeeeeeJB

No one knows where shooting stars will land; Ft JustinBieber

20 juni 2010 - 19:31

438

0

153



LoveeeeeeeJB

Trust is like a mirror. If it's broken, you can fix it. But you can still see the crack in the motherfuckers reflection-

Kerli's pov:
'Pfoe,'grijnsde ik. Een uurtje skateboarden of dansen, en ik was meteen mijn ergernissen vergeten.
Ik liep naar het tuinhuisje, waar mam kleren had gelegd, voor als deze te bezweet waren.
Ik kleedde me snel uit en schoot in de skinny jeans en het korte kleedje.
Mijn skateboard liet ik in het tuinhuisje achter,en ik snelde naar het huis.
Grijnzend viel ik de woonkamer binnen.
Verschrikt bleef ik stilstaan, toen ik zag dat niet alleen mijn ouders in de woonkamer zaten.
'Wie-'begon ik, maar mam onderbrak me.
'En dit is dus onze dochter, Kerli,'stelde mam me voor.
Ik tuurde naar de jongen het verst bij me vandaan. Vanwaar kende ik hem?
'Dit is Pattie,'stelde mam de vrouw over haar voor. 'En dit is Justin...'
'...Bieber,'vulde ik aan.
Mam keek me verbaasd aan. 'O, ik wist niet dat je hem kende.'
Ik haalde mijn schouders op. 'Em is een grote fan van hem.'
Mam knikte. 'O, juist ja.'
Volgens mij wist ze niet eens wie ik bedoelde met "Em".
Mam glimlachte naar Justin. 'Jullie zullen het vast goed met elkaar kunnen vinden. Je bent ook 16, niet?'
Justin knikte kort, en keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik keek uitdagend terug.
Pattie glimlachte naar me. 'Justin gaat spijtig genoeg niet naar de school hier, omdat hij nogal veel weg is, maar misschien,'ze wendde zich nu tot Justin, 'kan je haar aan Ryan en Chaz voorstellen?' Ze glimlachte beleefd naar mijn ouders. 'Kerli kent hier immers nog niemand.'
Mijn ouders knikten blij, maar Justin's ogen vernauwden. Duidelijk dat hij me niet aan zijn vrienden wilde voorstellen.
'O, ik red me wel hoor,'glimlachte ik, terwijl ik al iets was aan het bedenken om onder maandag uit te komen.
Justin keek me beledigd aan.
Ik snapte echt helemaal niets meer van hem. Nu was het weeral niet goed!
Ik zuchtte. 'Ik ga,'meldde ik, terwijl ik bijna de kamer uitrende om onder die boze blikken van Justin uit te komen.
Haatte hij me nou omdat ik niet echt fan van hem was?
Wat een verwend nest!

Justin's pov:
Toen ik thuiskwam belde ik meteen Ryan en Chaz op. In een groepsgesprek legde ik snel uit wat er gebeurd was.
'Is ze hot? Want dan vergeef ik het haar,'vroeg Chaz meteen.
Ik zuchtte, en beschreef haar gedetailleerd, zodat ze zouden weten wie ze was, als ze haar toevallig op school tegenkwamen.
'Justin, volgens mij had je haar een eerlijke kans moeten geven,'merkte Ryan op. 'Dat heb je niet gedaan, toch?'
'Ach wat, ze vind zichzelf toch te goed voor iedereen,'mopperde ik.
'Volgens mij is ze best wel hot. Wat jij Ryan?'kwam Chaz ertussen.
Ryan en ik zuchtten. 'Chaz, is dat het enige waar jij aan kan denken?'
'Uhm... ja,'lachte Chaz.
'Justin!'riep mam van beneden.
'Hé jongens, ik moet hangen. Bye!'
'Bye!'
'Bye!'
Snel drukte ik mijn Iphone uit, en liep naar beneden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.