Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 7.Vreugde

Morgenrood {afgelopen}

22 juni 2010 - 21:57

306

7

480



7.Vreugde

Nieuw hoofdstuk (eindelijk) Wel een beetje kort maar...

Ik tikte hem aan op zijn rug. Ik was bang dat ik werd afgewezen als ik hem een knuffel gaf. 'Hoi, Jasper', zei ik. Hij draaide zich om en keek me met een liefdevolle blik aan. 'He schat', zei hij zo sexy.Ik vloog hem om de hals. 'Waar heb ik dit aan te danken', vroeg hij met een verwarde blik.
Ik merkte dat iedereen naar ons stond te kijken en zei fluisterend: 'Leg ik later wel uit.' Hij stond nog steeds met een verwarde blik te kijken. Ik trok hem mee naar boven en ik zag dat hij die verwarde blik aan Emmettgaf. Hí­j trok zijn schouders op.

'Wat was dat nou van daarnet', zei hij. Ik begon rood te worden en begon met vertellen. 'Nou, ik... Gister ging je weg zonder mij gedag te zeggen. Waar was dat voor?', vroeg ik hem. Ik wilde eerst zijn kant van het verhaal horen. 'Ik ging jagen'', zei hij. 'Ja, dat weet ik wel, maar... waarom heb... je mij...', oké ik voelde me nu wel erg dom- gooi het er gewoon uit, 'geen gedag gezegd of minstens een briefje achtergelaten?'
'Nou, ik wilde je niet lastig vallen met Bella, en ik zag dat je het veel te druk had. en ik weet hoeveel die bruiloft voor je betekend... dus ik dacht: ik zal haar maar niet lastig vallen.'
'Je weet toch dat jí­j mij nóóit lastig kan vallen', zei ik terwijl ik zijn wang streelde. Hij gaf geen antwoord en drukte een kus op m'n mond. Het was zo'n intense kus dat het ik- weet- niet -lang hoeveel duurde. Ik was blij dat het niets was. Ik vond wel dat ik me erg aanstelde, jemig! Hij duwde me een beetje van zich af en we liepen samen, hand in hand, naar beneden.


PS: In mijn verhaal kunnen vampiers rood worden


Reacties:

1 2

lovevampire
lovevampire zei op 9 aug 2011 - 13:03:
bere cool !!!!!!!!!!!!


ilovevampire
ilovevampire zei op 26 juli 2011 - 18:08:
ik stem mee met merel
CUTE
CUTE
CUTE
CUTE
CUTE
CUTE
XXXXXXX SHAUNY


irish98
irish98 zei op 16 feb 2011 - 15:19:
mooi verhaal


Rosie16
Rosie16 zei op 24 juli 2010 - 12:22:
Alice is koel =]


justAgirl
justAgirl zei op 21 juni 2010 - 16:53:
Ik vind jasper Leuk
Snel meeer?? =D
xxxxx