Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Timeless [Jonas Brothers] » Chapter 5

Timeless [Jonas Brothers]

21 juni 2010 - 16:26

385

2

237



Chapter 5

Hope you like it. Ik heb lekker vakantie, dus ik hoop dat ik genoeg tijd en inspiratie heb om lekker veel te schrijven. Ik denk dat wel lukt. Lekker in het zonnetje met mijn laptop. Wat houd ik toch van de zomervakantie. Jullie toch ook?

Elise's Point of Vieuw
Ik loop naar David en duw mijn hoofd tegen de balie. 'David, zeg maar dat ik de meeste domste persoon ter wereld ben!', zeg ik depressief. 'Oké, Elise Waldorf is de meeste domste persoon ter wereld. Voel je al beter?', zegt David met te grote nep-lach. 'Nee, en haal die gezicht van je af. Het lijkt op de lach van Kim Holland'. 'Wattes?' 'Laat maar', zeg ik en duw mijn hoofd weer tegen de balie. 'Vertel, wat er aan de hand is'. 'Nick en Joe waren heel aardig. Ze hadden helemaal geen sterren allures. Nou Joe een klein beetje dan. En we hadden het heel gezellig. We praatten of ze elkaar al heel lang kenden. Toen vroegen ze mijn telefoonnummer en toen zei ik nee, omdat werk en privé gescheiden te houden. Dom toch?'. Ik bonkte mijn hoofd een paar keer tegen de balie. 'Elise, doe normaal. Mensen keken naar ons', fluistert David. Ik stopte gelijk en keek naast me. Er stond een klein meisje en een vrouw vast haar moeder. 'Mam, waarom bonkte zij tegen de balie aan. Dan moet je toch gek zijn?'. 'Katie, dat zeg je toch niet en stop met wijzen'. De moeder pakte het hand van de kind en liep weg zonder te verontschuldigen voor haar bloed eigen kind. Ik liet mijn hoofd weer vallen op de balie. 'Elise, het verklaart wel dat Nick en heel depressief en teleurgesteld uitzag. 'Echt waar?'. Ik schrok wat David net vertelde. 'Omg nee. Elise', zegt David lachend. 'Waarom lach je?', zeg ik verward. 'Je bent verliefd op Nick. Je reageerde net zoals je verliefd was op je ex. 'Helemaal niet!', protesteert ik. 'Nou en weten allemaal hoe dat is geëindigd', zeg ik geïrriteerd. En hoe voel het om verliefd te zijn?' 'David, hou er over op! Ik ben niet verliefd. Ik zie hem toch nooit meer. Mag ik verder met mijn werk, please', zeg ik en werp een dodelijke blik naar David. 'Oké, Dr. Carrey is al bezig, want jij was te druk met verliefd te worden op een tieneridool. Ze zit in de kamer 293' 'Dankje', zeg ik geërgerd en loop richting de kamer. 'Oja Elise', hoor ik David achter me zeggen. 'Probeer deze keer door de gang te lopen zonder te vallen' 'Jaja'

Sorry van het kleine deel




Reacties:


Nynke
Nynke zei op 22 juni 2010 - 0:06:


saphira
saphira zei op 21 juni 2010 - 17:21:
Geniaal, ze is verliefd!