Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » No one knows where shooting stars will land; Ft JustinBieber » Mmh.

No one knows where shooting stars will land; Ft JustinBieber

21 juni 2010 - 16:49

530

0

167



Mmh.

Kerli's pov:
Nadat Rachel (een meid die meteen naar me toe was gekomen, me een beetje door de school had rongeleid en me leuk leek) mijn lessenrooster met het hare had vergeleken, en had gezien dat we gym, biologie, fysica, wiskunde en latijn samen hadden, kwamen er twee jongens op ons afgelopen.
Een van hen kuste Rachel in haar nek, en daarna begonnen ze te kussen, en ik nam aan dat hij Rachel's lief was.
De andere bekeek me nieuwsgierig, stompte dan Rachel's lief aan en fluisterde iets in zijn oor.
'Guys, dit is Kerli,'stelde Rachel me voor.
Haar lief fluisterde iets terug naar de andere jongen, en ze grinnikten beide.
'En dit zijn Ryan en Chaz,'glimlachte Rachel.
Ik keek hen twee seconden onbeweeglijk aan.
Justin gaat spijtig genoeg niet naar de school hier, omdat hij nogal veel weg is, maar misschien kan je haar aan Ryan en Chaz voorstellen? had Pattie aan Justin gevraagd.
'Jullie?'mompelde ik, terwijl mijn ogen als vanzelf vernauwden.
'Huh?'mompelde Rachel, verbaasd door mijn vijandige toon.
'De twee beste vrienden van Justin Bieber,'verklaarde ik.
'Dat is zo. Op internet gelezen?'lachte Rachel, blij dat ze het snapte.
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee. Gisteren van Pattie gehoord.'
Rachel's ogen schoten van mij naar de twee jongens en weer terug.
'Ze is Justin's nieuwe buurmeisje,'legde Ryan, Rachel's lief uit, terwijl hij een arm om haar middel legde.
'O echt?'vroeg ze verrast. 'Wat leuk.' Ze grijnsde naar me. 'Justin al ontmoet?'
'Ja,'lachte Chaz. 'Maar hij vind haar een snob.'
Rachel's ogen namen me verbaasd op, alsof ze naar iets zocht dat ze daarnet niet had ontdekt. 'Hé? Waarom?'
Ik haalde mijn schouders op. 'Hij is zelf een snob! Heeft alles wat ie wilt en is nog niet tevreden.'
Chaz' ogen vernauwden. 'Uhm sorry? Hij is wel onze beste vriend, hoor.'
'Nou en? Wat moet ik anders van hem zeggen? Hij nam niet eens de moeite één woord met me te wisselen.'
'Misschien zag hij al meteen dat je 'n bitch was,'zei Chaz. Hij boog een beetje voorover, en ik merkte plots dat ik ook zo stond. Als twee kemphanen stonden we tegenover elkaar. Alletwee van ons gelijk overtuigd.
Rachel trok zacht aan mijn schouder. 'Hé, rustig aan, jullie twee.'
Ik ging een stapje achteruit, en Chaz deed hetzelfde.
Ryan keek me onzeker aan. Dan keek hij naar Rachel.
'Wat vind jij van haar?'vroeg hij.
Rachel keek hem verbaasd aan. 'Nou, ik vind haar leuk. En ik pik niet dat Chaz haar beledigd.'
Ryan knikte. 'Chaz,'mompelde hij. 'Misschien heeft Justin haar een beetje fout ingeschat.'
'Een beetje fout ingeschat?'herhaalde ik sarcastisch.
Ryan keek me strak aan.
'Wat nou?'
Hij grinnikte. 'Niets. Nou, Chaz, wat vind je nou uiteindelijk van haar?'
Chaz bekeek me van top tot teen en grijnsde dan ook. 'Net zoals ik gisteren al zei.'
Ryan en hij grijnsden naar elkaar, en ik keek hulpeloos naar Rachel, die me verbaasd aankeek.
Ze haalde haar schouders op.
Ryan glimlachte naar me. 'Ik ben dus Ryan. Beste vriend van Justin. En ik zou het leuk vinden als je hem niet beledigd in mijn bijzijn.'
Ik grinnikte, en salueerde.
'En ik ben Chaz,'lachte Chaz. 'En ook ik zou dat leuk vinden. En ik zal je het voordeel van de twijfel geven.'
Ik stak mijn tong uit. 'Ik ben Kerli. En ik ben het buurmeisje van jullie beste vriend. Maar ik vind er niet veel aan hoor.'
Ryan, Chaz en Rachel grijnsden. 'Aangenaam.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.