Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Timeless [Jonas Brothers] » Chapter 6

Timeless [Jonas Brothers]

21 juni 2010 - 17:23

252

4

225



Chapter 6

~ Nick Point of Vieuw
'Ooo Nick. Ooo Elise', zegt Joe heel overdreven. Ik trek mijn apple oortjes uit mijn oren.'Joe, kop dicht', zeg ik geïrriteerd, maar zoals altijd trekt Joe er niks van aan. 'Joe stoppen, ik ben niet verliefd'. 'Wie is verliefd?', zegt Kevin in net de kamer binnen loopt. 'Moet je niet weer terug naar je vrouw?', zeg ik bot. Misschien had ik beter dat niet gezegd, want op Kevin's gezicht kwam een grote grijns. 'Nick is echt verliefd, want dit onderwerp ligt gevoelig. Joe, wie is onze gelukkige?'. 'Een Nederlands meisje, Elise Waldorf. We hebben haar ontmoet in het ziekenhuis waar ze werkte en onze Nick was gelijk verkocht toen hij haar zag', zegt Joe nep-dromend. Schuddend van nee doe ik mijn oortjes weer in mijn oren. Je moet het maar hebben van je familie. Ik wil niks meer horen over Elise. Oké, misschien is ze grappig en lief. En heeft twee prachtige ogen waar je kan verdrinken. U-uh, maar zij is niet verliefd en ik ook niet. Ik zie haar toch nooit meer, nooit meer Elise. Dat wil ik niet. Ik wil haar juist zien, speciaal haar prachtige lach. Maar hoe, we kunnen alleen normaal praten als Dr. Carrey weg is. En dat gebeurt bijna toch nooit. Het lijkt wel of ze vast aangekleefd zit aan het ziekenhuis met superlijm, maar wacht eens even. Ik heb een idee. Ik trek mijn oortje eruit en sta snel op. 'Joe!' 'Ja, wat is er bro?' 'Ik heb je hulp nodig'.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 23 juni 2010 - 10:36:
O God, hulp van Joe..
Gaan we daar wel blij van worden?

Meer
Xx


Merel
Merel zei op 22 juni 2010 - 10:09:
Uoh.
Even een tip, Nick: Vraag NOOIT je broers om liefdesadvies/hulp. Dat gaat VERKEERD!

Maar, meer?


Nynke
Nynke zei op 22 juni 2010 - 0:08:
Whoeeeeh Xd


saphira
saphira zei op 21 juni 2010 - 18:38:
Oeh!
Wat gaan ze doen??