Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Start all over » Hoofdstuk 29, titelloos?

Start all over

22 juni 2010 - 14:07

864

0

207



Hoofdstuk 29, titelloos?

Yeehhhhhhh lezersss <3 Dus dan post ik weer iets! weet alleen ff geen titel, but enjoyy

Dan neem ik de shampoo over. Hij houd mijn blik gevangen. Die nu weer iets gedurfder is. ‘’Kijk niet zo!’’ Giechel ik. Waarna hij zijn blik alleen nog maar verstevigd. ‘’Da’s niet goed voor mij.’’ Giechel ik. ‘’En waarom dan niet?’’ Grinnikt hij. ‘’Nou..Omdat.. euwh.. Die zo lekker is. En dan heb ik zin om je op te eten.’’ Giechel ik. ‘’Kom maar hoor.’’ Lacht Strify. En dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik sla mijn armen om zijn nek en plant mijn lippen op de zijne. Ik frummel wat aan zijn tongpiercing met mijn tong. Waarna er een kreuntje uit Strify’s keel ontsnapt. Ik moet moeite doen om niet in de lach te schieten. Als zijn lippen van elkaar gaan laat ik mijn tong naar binnen glijden en we spelen met elkaars tong. Strify’s handen glijden verder naar mijn heupen. Een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam. Ik wil dat hij me nooit meer loslaat. Ons onschuldig kusje loopt uit op een vurige kus. Die ik hijgend beëindig. Strify pakt een fles douche gel van de plank en smeert mijn schouders in. Ik vraag me af hoe ver hij durft gaan. Hij kan het dan wel durven maar durf ik dat ook? Ik zou het niet erg vinden. Zachtjes draait hij me om en masseert mijn rug in met zeep. Ik voel me ontspannen en veilig onder zijn handen. Als hij klaar is met mijn rug in zepen draait hij me weer om. Hij blijft even treuzelen bij mijn schouders en kijkt me even aan. Ik kan niet uit zijn blik opmaken wat hij denkt. Het heeft iets weg van vragend, maar ook terughoudend. Dan glijden zijn handen via mijn hals naar mijn borsten, ze tintelen onder zijn aanraking. Hij is er naar mijn verbazing snel klaar en gaat door naar mijn buik. Zijn zachte vingers strelen mijn huid. Hij gaat lager en lager, doet mijn benen, voeten, alles behalve je weet wel. Ik vind het stiekem jammer als hij klaar is. Ik neem de fles van hem over en zeep zijn rug in. Ik zal het vast niet zo goed doen als hij, maar ik doe mijn best. Daarna draait hij zich weer om en zeep ik zijn borst in. Zijn huid is zo lekker zacht. Als onze blikken elkaar kruisen houd hij de mijne weer gevangen. Langzaam ga ik naar beneden en zeep zijn buik in. Wat al een grote stap was. Want dat komt toch dichterbij bij zijn.. naja. Ik twijfel of ik de rest ook zal doen. Maar als ik dan ineens zie dat Strify het wel heel leuk vind heb ik snel een beslissing gemaakt. Ik kijk hem aan, hij glimlacht vriendelijk naar me. Ik weet dat het goed is en duw de fles douche gel verlegen in zijn handen. Daar ga ik weer hoor met mijn rode hoofd. Strify zeept de rest nog in en trekt me dan weer onder de warme stralen. We blijven nog even in elkaars armen staan onder de warme stralen totdat Romeo op de deur bonst. ‘’ANNEEEEEE WE WILLEN ETEN!’’ Brult hij. Ik moet moeite doen om niet in de lach te schieten. Want hij weet blijkbaar niet dat ik hier niet alleen ben. Ik kijk grinnikend naar Strify. Ik draai met tegenzin de kraan uit en ik pak Strify’s handoek. ‘’Die wil ik!’’ Zeg ik. En gooi die van mij naar hem. ‘’Die ruikt lekker naar jou.’’ Giechel ik. ‘’Wat jij wil jo mafkees.’’ Grinnikt Strify. We drogen onszelf af en kleden ons aan. Als ik mijn haar aan het borstelen ben plukt Strify de borstel uit mijn handen en borstelt mijn haar. Ik grinnik. ‘’Jha sorry je hebt gewoon mooi haar.’’ Zegt hij dood serieus. Waardoor ik alleen maar nog harder moet lachen. Als hij klaar is haalt hij even een kam door zijn eigen haar en slaat dan nog even zijn armen om me heen. We kijken elkaar aan via de spiegel. Ik glimlach. In de spiegel zie ik een jongen, ontiegelijk knap, een en al goddelijkheid uitstralend. In zijn armen een verlegen meisje. Ik lijk echt zo.. zo.. ja hoe zeg je dat…klein laten we het daar maar op houden. In vergelijking met hem. Strify drukt een kus op mijn bolletje en pakt me dan bij de hand. Samen lopen we de badkamer uit. ‘’Anne weet jij w..’’ Begint Yu als hij de deur van zijn slaapkamer open hoort gaan. Maar hij breekt zijn zin af als hij ons samen binnen ziet komen. “En waar kom..’’ En ook dat breekt hij af als hij Strify’s natte haar ontdekt. ‘’Ow, daar dus.’’ Grinnikt hij. ‘’Was het een beetje spannend in de douche Strify?’’ O god wat een Yu vraag toch weer. ‘’Hartstikke spannend.’’ Antwoord Strify droog. Kiro zit al aan tafel. Onze blikken kruisen even, maar we kijken allebei snel een andere kant op. Steek, alweer. Zuchtend ga ik aan de tafel zitten. Als iedereen zit probeert Romeo ons uit te horen. ‘’Neheehh Room we hebben niks spannends gedaan!’’ Mompel ik. ‘’Gwn gedoucht.’’ Zeg ik. ‘’Ook saai.’’ Antwoord hij. ‘’Nou het was anders hartstikke leuk hoor.’’ Giechel ik en geef Strify een kus op zijn wang.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.