Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » -8-

difeso l 'Amicizia

29 juni 2010 - 21:33

207

0

151



-8-

ik beet op mijn lip. 'nou kijk'begon ik. 'ik ben zeg maar van huis weg gelopen, ooh wacht weg ge fietst, en ik had dus al eeuwen niet meer gefiets, en toen zat er een tak tussen wiel en toen viel ik zeg maar en ben ik gaan lopen en kwam ik hier terecht'


'Ikke.. Laat maar.. Wie is dat?'vroeg hij aan mij.
'Zij kan óókpraten, hoor,'merkte ik droog op. En ik verdween naar beneden.
'Cat! Leuk jou ook weer eens te zien!' Esmé omhelsde me prompt. 'Jasper zit in de woonkamer.' Ik knikte, en liep naar hem toe.
'Hey,'zei ik zacht. Hij keek op.
'Cat!'riep hij, en gaf ,me zo'n hug waarvan ik dacht dat alleen Emmett die kon geven.


'Eh... Weet je, ik ga maar weer eens,' mompelde ik. 'Wacht! Hoe heet je?' vroeg de jongen. 'Belle. Jij?' 'Jacob. Maar iedereen zegt Jake.' 'O.' GOd, als dit geen dood gesprek was, wist ik het ook niet meer. 'Ga je mee?' vroeg hij. 'Ander keertje, ik moet nu gaan,' zei ik gehaast. Ik draaide me om en begon te rennen. De bloedzuiger die me geholpen had staarde me raar aan. 'Help help help, hij zit achter me aan!' riep ik panisch. 'Ah oh... dikke shit,' zei ze hoofdschuddend.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.