Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » (no subject)

We've found what we need.

22 juni 2010 - 23:18

259

3

311



(no subject)

dit is het einde van deel 1 er komt dus ook een deel 2.

Sarah:
ik keek nog een keer diep in zoé haar ogen, dioe vergiffenis zochten. Niet nu, niet vandaag, ooit.
ik keek naar Jared, hij keek niet naar me. Geen afscheid.
Ik draaide me om en rende weg, de straat op die nu donker en verlaten was. Ik rende, ik zou niet stoppen voor ik er was. De paar voorbijgangers die ik zag staarde me aan, totdat alleen mijn geest nog achterbleef. voor mijn hotelkamer deur bleef ik staan. morgen zou ik weggaan met het vliegtuig.
terug naar Nederland, waar alles begon. Ik gooide alles in mijn koffer. ik voelde hoe mijn wangen nat waren, ik deed niet eens meer moeite om niet te huilen. Toen ik bijna alles had, verscheen er ligt in de deuropening, roel.
Ik zag dat hij naar mijn behuilde gezicht keek, normaal gesprokken zou ik me doodschamen, nu boeide het me niet meer.
ik keek naar hem, en omhelsde hem, het enige wat ik nodig had. Hij zei niets, wat ik goed vond, ik hoefde nu geen vragen of verwijten. gewoon veiligheid.

Jared:
Daar verdween ze voor mijn ogen. Dit was misschien de laatste keer in mijn leven dat ik haar zou zien. Als ik een uur eerder had gezegd dat ik van haar hield, wat was er dan gebeurd? stond ik dan hier dan lachend, als de gelukkigste man van de wereld? ik verpesten alles in mijn leven.,..
Ik keek naar Shannon, woorden waren overbodig.
ik keek nog een keer snel naar hem, voordat ik in de zwarte nacht verdween.
No Hope, No Love, No Glory
No Happy ending.


Reacties:


Neeriash
Neeriash zei op 27 juni 2010 - 22:29:
*stilte*



Oh. Dit verhaal is zó mooi.
It's love, maar niet zovan, we zijn verliefd, kom we duiken het bed in.
Dit is gewoon met diepe gevoelens, en mooiheid, en ik kan het niet beschrijven

Dus, ik houd wel gewoon op met mijn vage reactie, en floep even naar deel 2 (:


4passions
4passions zei op 24 juni 2010 - 10:29:
ik keek naar Jared, hij keek niet naar me. Geen afscheid.
en die laatste zinnetjes zijn hennig mooi. wat zielig *gaat naar deel 2*
x


Renesmee
Renesmee zei op 23 juni 2010 - 9:33:
Respect voor dit verhaal!