Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » where are we going?

Unfare

23 juni 2010 - 15:22

600

3

234



where are we going?

sorry dat ik zo lang niks heb geschreven, ik was op kamp enjoy

pov: Ria
hoe langer Joe weg bleef hoe meer schuldiger ik me voelde. ik had gister ook eerst zijn kant van het verhaal moeten uithoren inplaats van elk stom tijdschrift dat ik tegen kom te geloven. ik had Nick en Kevin naar beneden gestuurd nu kon ik me rustig omkleden. ik liep de badkamer binnen en zag een roos liggen op het stapeltje kleren dat ik gister klaar had gelegd. ik pakte de roos op, er zat een kaartje aan

lieve lieve hele lieve Ria,
het spijt me heel heel erg van gisteren.
Xxx your lover Joe - I hope you see the heart in me.


ik snapte niet hoe die roos hier kwam, maar dit maakte mijn hele dag meteen weer goed. ik klede me om zo snel als ik kon om en liep daarna de trap af. inplaats van Nick en Kevin op de bank aan te treven zat Joe daar hij stond op. ik vloog hem om zijn hals het spijt me zo, ik had eerst naar jou moeten luisteren, het spijt me ik voelde dat Joe glimlachte en liet hem los het is je al vergeven ik glimlachte nu ook naar hem
ik heb nog een verrassing ik knikte en hij deed een blindoek voor m'n ogen. hij begeleide me naar z'n auto

-tijdsprong-

hij hielp me uit de auto en deed mijn blinddoek af. inplaats van te glimlachen was ik verbaasd over hoe hij dit kon doen. het was een gore pub ergens in the middle of nowhere er liep een dronken man naar buiten met een bierbuik. he moppie!! *hik* whahahaha ik werd er echt bang van Joe trok me naar hem toe rustig maar, hij kan je niks doen zolang ik bij je ben, hier hij duwde me een pakketje in m'n handen en knipoogde. we liepen de pub binnen het stonk er echt naar alcohol en vieze bezwete dronken mannen. pak maar uit in het toilet ik knikte en liep een vrouwen toilet binnen. en pakte er het pakketje uit er zat een mooie fluwelen blauwe jurk in , mooie channel hakken en het aller beste een schitterende armband terwijl ik hem beter bestudeerde zag ik dat er wat ingegraveerd stond we two always together and forever daarnaast zat een klein hartje met J loves R ik begon spontaan te glimlachen en kleede me snel om, en stopte de kleren die ik eerder aan had in het pakketje. en liep naar buiten. ik zag Joe aan de andere kant van de pub staan in smoking. ik glimlachte nog meer naar hem en liep naar hem toe halverwege mijn weg voel ik een keiharde pets tegen mijn kont en een gil ontsnapt mijn keel. Joe kijkt nu boos naar de man die mij een pets gaf hij loopt op de man af en raakt hem vol op in zijn gezicht. niemand komt aan haar schreeuwt Joe naar hem terwijl ik beter kijk zie ik dat het Tim is FUCK!!! snel weg hier!! en ik trek Joe snel mee naar zijn auto. terwijl hij snel wegrijd barst ik in lachen uit. wat lach jij nou weer?, die man had je betast hoor zegt hij met zo'n typisch gezicht ik moet nog harder lachen dat was Tim en ik blijf door lachen nu begint hij ook te lachen. eigenlijk wist ik niet echt wat er zo heel grappig aan was en Joe duidelijk ook niet. sorry voor die pub, maar er was geen andere halte om om te kleden verontschuldigd hij zich ik knik en hij rijd verder wat gaan we eigenlijk doen? vraag ik hem. hij grijnst en zegt niets terug.


Reacties:


saphira
saphira zei op 24 juni 2010 - 11:00:
Wat gaan ze doen??
Ik wil het weteennn!!


Nynke
Nynke zei op 23 juni 2010 - 22:55:
=D jajaaaa


V0nneke
V0nneke zei op 23 juni 2010 - 20:34:
Ja? Wat gaan ze eigenlijk doen?