Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~Return from the demon~

BANG~relation

23 juni 2010 - 19:51

945

4

214



~Return from the demon~

Lawl. Ik heb zeg maar in geen eeuwigheid meer verder geschreven. Dx Plz. vergeef me! Gelukkig heb ik nu vakantie, dus ik zal meer schrijven! Hoop dat jullie het een spannend hoofdstuk vinden! Plz. leave a comment! =D

Met een harde klap sla ik Deidara’s hand weg. Ik ren naar Leiko toe terwijl mijn tranen blijven stromen. Bij haar lichaampje zak ik door mijn knieën. Ik sla mijn armen om haar kleine lichaampje en druk haar stevig tegen mij aan.
“Leiko”ť fluister ik zachtjes.
Sasori en Deidara zeggen niets. Ze staan daar maar naar mij met Leiko in mijn armen op een afstandje te kijken.
“Het spijt me… ik ben een vreselijke moeder…”ť
Mijn schouders beginnen hevig te schokken.
“Maar waarom?!”ť schreeuw ik plotseling.
Ik draai mijn gezicht naar dat van Sasori en kijk hem in zijn doden ogen aan.
“Waarom heb je haar vermoord?!”ť snauw ik tegen hem.
Hij geeft geen antwoord. Hij blijft me maar met die doden ogen aankijken.
“Spreek tegen me!”ť schreeuw ik hysterisch.
Deidara vind dat dit te erg word en loopt op mij af.
“Rustig maar, un”ť probeert hij mij te kalmeren.
“Rustig maar. Rustig maar! Sasori heeft haar vermoord!”ť schreeuw ik tegen Deidara.
Deidara valt stil.
“Ze was niet zomaar iemand! Ze was Leiko! Ze was… ze was…”ť ik slik moeizaam, “ze was mijn dochter…”ť
Ik kijk in haar gezichtje. Haar ogen nog weid opengesperd van angst. Met mijn hand ga ik naar haar gezichtje. Voorzichtig doe ik haar ogen dicht. Mijn tranen spatten uiteen op haar wangen.
“Waarom…”ť fluister ik.
Voorzichtig leg ik Leiko neer. Ik sta op en loop op Sasori af. Onderweg passeer ik Deidara maar die staart alleen maar voor zich uit. Ik stop voor Sasori’s neus.
“Hoe kon je?”ť zeg ik.
Weer geeft hij geen antwoord. Ik geef hem een harde klap in zijn gezicht. Natuurlijk voelt hij dat niet maar hij schrikt er wel van. Sasori kijkt mij geschrokken aan.
“Ik vraag wat aan je!”ť zeg ik.
Sasori hersteld zich en kijkt mij weer met zijn dode blik aan.
“Het was om jou te redden”ť zegt hij.
Weer sla ik hem in zijn gezicht. Weer zag Sasori het niet aankomen. Dit van binnen weet ik dat Sasori het meent. Dat dat de rede was. Maar het veranderd niets aan het feit dat hij haar heeft vermoord. Maar wat als hij dat niet had gedaan? Ze kwam met een mes op mij af. Ik was zeker zo verbaasd geweest dat ik me niet zou verdedigen, en dan had ze dat mes zeker in mijn hart gestoken. Het was mijn leven of het hare.
“Sasori…”ť
Sasori lijkt bijna verbaast dat ik zijn naam zei.
“Waarom verkoos je mijn leven boven dat van Leiko?”ť zeg ik.
Daar weet hij even geen antwoord op.
“Omdat ze hoe dan ook vandaag zou sterven…”ť zegt hij.
Geschokt kijk ik hem aan. Voor ik iets kan vragen begint hij uit te leggen.
“Vandaag is Kana gestorven, vandaag sterven zijn ‘kinderen’”ť zegt hij.
“Maar… hoe…”ť vraag ik.
“De kinderen zijn met zijn hart verbonden, als hij sterf sterven zij niet veel later. En wie jou aanviel met dat mes was niet Leiko, het was Kana. Hij heeft haar overgenomen.”ť
“Hij… heeft haar overgenomen?”ť vraag ik verbaast.
Weer zegt Sasori niets, maar deze keer om deze situatie niet pijnlijker te maken. Sasori went zijn blik van mij af en staat naar de grond.
“Kumo, je rug. We moeten er snel wat aan doen, voordat je al je bloed verliest, un”ť zegt Deidara van een afstandje.
Ik draai me om naar Deidara en kijk hem bedroeft aan.
“Ja…”ť zeg ik.
Mijn blik valt weer op Leiko en mijn tranen beginnen weer hevig te stromen. Deidara loopt op mij af en legt voorzichtig zijn hand op mijn hoofd. Hij drukt mij tegen zijn borst aan.
“Als ik je zo zie, weet ik bijna zeker dat jij later een hele goede moeder gaat worden, un”ť zegt Deidara om mij te troosten.
“Baka…”ť fluister ik tegen zijn borst.
Plotseling begint Sasori te trillen van woede.
“Laat haar los”ť zegt Sasori woedend.
Van schrik laat Deidara mij los. Ik kijk Sasori met grote ogen aan.
“Wat is er mis Sasori?”ť vraagt Deidara.
“Als ik Kumo niet kan hebben, kan niemand haar hebben!”ť schreeuwt hij.
Sasori stormt op ons af, hij duwt mij had opzij mijn zijn linker arm en stompt met zijn rechter vuist Deidara in zijn buik. Sasori stompte zo hard dat Deidara naar achter vliegt en tegen een boom tot stilstand komt. Deidara kan nog maar net staan en spuugt bloed uit. Hij kijk Sasori met grote ogen aan.
“Sasori, dus je wil zeggen dat jij ook Kumo leuk vind, un?”ť vraagt hij vol verbazing.
Sasori stoot een vals lachje uit. Hij trekt zijn Akatsuki-jas uit en gooit hem op de grond.
“Noem me toch Kana”ť zegt hij.
Een schok gaat door me heen. Kana heeft Sasori overgenomen!
Sasori slaat zijn metalen “vleugels”ťuit en wikkelt zijn “slang”ťuit. Paars gif druipt van de punt van zijn “slang”ť. Sasori stuurt een chakra straal van zijn rechter wijsvinger naar de boom waar Deidara tegen leunt.
“Sterf!”ť schreeuwt hij.
Hij trekt zijn rechter hand naar zich toe, maar in plaats van dat de boom op Sasori afkomt komt Sasori op de boom af. Met grote snelheid komt Sasori op Deidara af, met de punt van zijn “slang”ťop zijn hart gericht. Alles lijkt plotseling heel langzaam te gaan.
“Nee!”ť schreeuw ik.
Ik ren naar Deidara toe, maar ik lijk zo langzaam te gaan.
Ik moet Sasori stoppen! Ik moet- ik moet-!
Zonder verder na te deken spring ik tussen beiden. Sasoris “slang”ť doorboort mijn hart. Meteen verbreekt hij zijn chakra straal en komt voor mij tot stilstand. Bloed en gif druipt van zijn “slang”ť. Ik zou Deidara’s gezicht nu wel eens willen zien. Dit is de tweede keer dat ik hem heb gered en ik weet vrij wel zeker, dat het ook de laatste keer zal zijn.


Reacties:


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 24 juni 2010 - 15:10:
Weet je wat gewoon om anders te zijn zeg ik dat het wél erg is dat het zo lang heeft geduurd!!! XDD
(Vind ik (uiteraard) niet maar ik wil graag anders zijn, haha )
Omfj, dat einde! D8>
OMFJ! CLIFFHANGER! D< XDDD

Jij snel verder gaan dan ik proberen te schrijven met mijn gebroken pink, okay? XD

-xXx-


xInnocence
xInnocence zei op 23 juni 2010 - 22:30:
maakt niet uit dat het zo lang heeft geduurd, zo lang je maar delen blijft plaatsen (:


witch
witch zei op 23 juni 2010 - 22:03:

dat duurde inderdaad heel erg lang......
maar ik wil wel heel snel weten hoe dit verder gaat!
ik haat cliffhangers en vooral in één van jouw verhalen!!!

ga je snel verder?


DreadQueen
DreadQueen zei op 23 juni 2010 - 20:53:
geeft niet dat het zo lang heeft geduurd!!
je kunt het goed maken om snel een nieuwe te schrijven!!
=D
ik ben erg benieuwd hoe het al gaat lopen!!
Xx.