Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verbeelding [Afgelopen] » 1. Proloog

Verbeelding [Afgelopen]

24 juni 2010 - 20:40

171

5

413



1. Proloog

Een zweetdruppel liep over zijn voorhoofd. Langzaam drupte het op zijn hoofdkussen. Onrustig draaide hij zich weer eens om. En na nog geen vijf seconden had hij zich weer naar de andere kant omgedraaid. Zijn mond ging langzaam open. Hij wilde gillen. Echt gillen zo hard hij kon. Tot zijn longen het begaven. Nog steeds stond zijn mond open, maar er kwam geen geluid uit. Het drong niet tot zijn hersenen door om geluid te maken. Het zweet op zijn voorhoofd stapelde langzaam op. Zijn deken had hij nog geen minuut geleden van bed geschopt. Wild begon hij rond zich te slaan. Zijn doel was om iets te raken, iets dat er eigenlijk niet was. Dat had hij wel vaker de laatste tijd, dat hij iets zag of hoorde dat er eigenlijk niet was. En toch was hij er ergens van overtuigd dat die mensen echt waren. Tom geloofde hem natuurlijk niet, waarom zou hij? Hoe gek klinkt het ook wel niet. Hoe gek zou hij ondertussen wel al niet zijn?


Reacties:


MoonRocker zei op 26 juni 2010 - 15:18:
o.o
-ikweetnietsomtezeggen,behalvedatjeverdermoet-

xo<3


neversay
neversay zei op 25 juni 2010 - 13:57:
ich liebe dich <3

Weiter x3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 25 juni 2010 - 11:02:
And you know it! Yeah, you know it!
Inbox

<3


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 24 juni 2010 - 21:18:
snel snel snel beginnen met het eerste hoofdstuk!


VampireFangs zei op 24 juni 2010 - 20:45:
Nannanana.
je inbox
<3