Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 20.Angry?

Trip to hell!

25 juni 2010 - 8:41

763

2

287



20.Angry?

Huilend keek je op toen de deur van je kamer hard werd open gesmeten. Geschrokken staarde je naar Tom die woedend de kamer binnen stormde en naar je toe liep. Helemaal in paniek kroop je snel naar achter en probeerde je van het bed af te geraken. Tom schreeuwde je boos wat toe, maar je verstond hem niet. Je voelde plots de koude muur tegen je rug. Je wou langs de zijkant van het bed kruipen maar je werd plots aan je voet terug getrokken. Gillend probeerde je aan het bed vast te grijpen maar Tom trok je hard naar zich toe. Tom greep je polsen ruw beet en drukte die hardhandig op je rug. Gillend riep je 'Let me go! Please!' Tom siste boos terug 'Shut up!' toen Tom op je kwam zitten begon je helemaal te panikeren. Wat was hij in hemelsnaam van plan? Je schreeuwde luid 'Bill Help me!' Tom trok hard aan je haar en siste woedend 'Keisha, shut your mouth!' huilend gilde je van pijn. Tom werd er alleen maar bozer door en schreeuwde toen plots luid 'Be quiet!' terwijl hij je een harde tik tegen je hoofd gaf. Meteen hield je op met gillen, je verkeerde in shock. Je begon luid te snikken en je lichaam begon hevig te trillen. Tom trok hard aan je haar en siste woedend in je oor 'Shut your fucking mouth Keisha!' huilend probeerde je op te houden met snikken wat niet goed lukte. Uiteindelijk hield je even je adem in zodat je zou stoppen. Na een tijdje was je dan toch stil geworden en Tom wreef zacht over je nek. Tom liet je polsen wat losser en siste zacht 'What are you doing little girl?' je zweeg terwijl de tranen nog steeds over je wangen liepen. Tom siste zacht 'I don't think you read the rules to good. Cause one important rule is that you may not contradict. Do you understand that?' huilend probeerde je je polsen los te krijgen uit Tom's greep maar hij versterkte zijn greep enkel. Tom siste 'Keisha, answer me! That's another rule you have to follow.' huilend fluisterde je 'Yes, I understand.' Tom schudde zijn hoofd en zei 'No Keisha, who am I?' je zuchtte en mompelde dan 'Yes, I understand, mister Tom.' Tom zei goedkeurend 'Very good Keisha!Are you gonna listen the next time?' je mompelde zacht 'Yes, mister Tom.' dit was zo vernederend. Waarom moest je hem nu aanspreken als meneer? Hij was toch niet meer als jij. Tom liet je polsen losser en draaide je je toen om zodat je hem kon aan kijken. Je wendde je blik af maar Tom dwong je om hem aan te kijken. Tom zei 'Keisha, don't cry honey.' je wendde terug je blik af en richtte je aandacht op de muur naast je. Tom zei 'It's not my fault Keisha. You have to follow the rules otherwise I have to punish you.' toen je niet reageerde nam Tom je kin vast en dwong je om hem aan te kijken. Tom keek je haast lief aan en zei 'Are you gonna go by the the rules now?' je wendde je blik terug af maar Tom zei dwingend 'Look at me!' je keek hem huilend aan en knikte dan. Tom grijnsde en zei 'Good girl!' terwijl hij zacht over je wang wreef. Tom kwam dichter naar je toe en zijn gezicht bleef op nog geen twee centimeter van het jouwe hangen. Huilend keek je hem aan, wat ging hij doen? Tom fluisterde 'You are beautiful.' plots drukte hij zijn lippen op de jouwe. Geschrokken wendde je je hoofd af. Tom grijnsde maar deed voor de rest niets. Hij liet je los en stond toen op van het bed. Hij keek je nog een keer grijnzend aan maar draaide zich toen terug om naar de deur. Je hoorde hem nog net mompelen 'You'll learn.' voordat hij de kamer verliet. Daarna viel de deur in het slot. Helemaal in shock bleef je achter, in paniek greep je het deken beet en trok je het over je. Je verstopte je eronder voor het geval dat Tom nog een keer zou terug komen. Je was nog steeds hevig aan het trillen en je buik knorde hard omdat je nog steeds niets had gegeten. Luide snikken weerklonken vanonder het deken, je was echt doodsbang voor Tom. Waarom werd hij zo boos op je, terwijl je eigenlijk nog niks gedaan had? Met die vraag viel je al huilend in slaap, waar je terecht kwam in een wereld vol vrede en liefde, dromenland.

Leave a comment please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 25 juni 2010 - 16:29:
oehh! ikkes Tom's nekkie breken als ie dat bij mij had gedaan!

en en Keisha doet helemaal niks en en dan.. grrr!!
bad Tomie!

en en snel verder


xx


4passions
4passions zei op 25 juni 2010 - 10:41:
stomme Tom Vraag me af waarom hij zo rot doet... verder:?