Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~A new live~

BANG~relation

25 juni 2010 - 12:20

1071

4

272



~A new live~

Happy peoplez!!!! 8DDD In da House! xD Sorry. Ik lief dat lied. Anyway, hoop dat jullie het deze keer wel een LEUK hoofstuk vinden. xD Nog steeds wel een beetje Sasuke-achtig maar ja. ^^;

Langzaam open ik mijn ogen. Ik nijp ze vrijwijl meteen weer dicht. Mijn ogen moeten nog aan het heldere licht wenen.
Ben ik dood? Ben ik een pop? Ik weet het niet. Ik weet wel een antwoord op een andere vraag. Ben ik in staat te bewegen? Nope. En nog een andere vraag waar ik het antwoord op weet. Heb ik zo’n vreselijke hoofdpijn dat ik bijna zeker weet dat mijn hoofd gaat ontploffen? HELL YES.
Maar er is ook zo veel gebeurd. Het rare is eigenlijk dat ik mij… heel erg gelukkig voel. Terwijl ik toch zou zweren dat ik niet veel heb om gelukkig over te zijn. Eigenlijk voel ik mij zelfs tevreden. Het zonlicht is warm maar niet hinderlijk er staat een zachte wind die voor wat verkoeling zorgt om de zo veel tijd en op mijn hoofdpijn na voel ik geen pijn meer. Hè, wacht. Zonlicht? Dus ik ben niet dood. Dus ik ben een pop. Dus waar de hel is Sasori? Dus waar de hel is Dei- de bitch? Dus… ik heb hoofdpijn.
“Danna! Ze is wakker, un!”ť
Bij het horen van deze stem maakt mijn hart een sprongetje. Net als vroeger. Net als, wat zal het zijn, een dag geleden?
Ik hoor Deidara aan komen rennen. Als hij mijn blikveld instapt kan ik mijn ogen bijna niet geloven. Deidara loopt zonder Akatsuki-jas, zonder shirt, zonder broek, alleen een onderbroek. Hij heeft zeker gezwommen. Zijn huid in nat en glanst in het zonlicht. Zijn haar glanst ook en golft mee op de wind. Hij heeft geen vegen meer op zijn gezicht en zijn lichaam lijkt hersteld. Als hij naast mij staat gaat hij voorzichtig zitten en gaat met zijn gezicht naar het mijne. Te dichtbij het mijne. Plotseling slaat hij zijn stevige armen om mijn heen en drukt mij stevig tegen zich aan.
“Je wilt niet weten hou blij ik ben dat je eindelijk wakker bent, un”ť zegt hij.
Ik voel mij warm, duizelig, gelukkig maar nog wel het meeste verliefd.
“Ik had het mis. Ik ben wel dood. Ik ben in de hemel”ť zeg ik.
Deidara stopt met mij te omhelzen maar laat mij niet los.
“Wat zij je nou, un?”ť vraagt hij.
Shit, zei ik dat hardop?
“O, niets hoor”ť zeg ik.
Deidara laat mij nu wel los en staat weer op.
“Kom snel Sasori! Kumo is wakker, un!”ť roept hij.
Sasori stapt na eventjes wachten uit de bosjes. Hij heeft wel gewoon zijn kleren aan maar lijkt net zo blij als Deidara te zijn dat ik wakker ben. Hij loopt op mijn af, gaat naast mij zitten en omhelst mij ook.
“Welkom terug slaapkopje”ť zegt hij.
Hij laat mij weer los maar blijft naast mij zitten.
“Hoe voel je je? Hoofdpijn, buikpijn, problemen met bewegen?”ť vraagt hij.
“Ik voel me goed. Maar ik heb wel hoofdpijn en kan mij niet bewegen”ť zeg ik.
Sasori legt zijn hand op mijn borst.
“Da’s vreemd. Ik zou zweren dat je onderhand wel zou moeten kunnen bewegen”ť zegt hij.
Deidara lijkt even te verstenen maar komt dan op ons af gerent.
“Wat?! Ze kan niet bewegen, un?! Snel Sasori! Je moet haa-”ť
Sasori slaat zijn hand voor Deidara’s mond.
“Rustig maar. Ze is zo in staat om te bewegen”ť zegt Sasori.
Sasori haalt zijn hand van Deidara’s mond en richt zijn aandacht dan weer op mijn.
“Zeg eens ah”ť zegt hij.
“Ah?”ť vraag ik.
“Zeg het nou maar”ťzegt Sasori.
Ik doe mijn mond open en zeg ah zoals je dat ook bij een dokter zou doen. Sasori kijkt in mijn mond.
“Niets raars te zien. Je kan stoppen”ť zegt hij.
Ik stop met ah zeggen en doe mijn mond dicht. Sasori krabt aan zijn hoofd en denk even na.
“Ik denk dat het het beste is je zenuwstelsel even opnieuw te actieveren”ť zegt Sasori.
“Uhm… hoe?”ť vraag ik.
Sasori stopt met krabben en kijk mij bedenkelijk aan.
“Ik denk dat ik wel iets weet”ť zeg hij.
Sasori schuift iets verder van mijn vandaan en pakt het uiteinde vast van de jurk die ik van Kana had gekregen.
“Wat ga je-”ť vraag ik verbaast.
Sasori tilt mijn jurk op en gaat met zijn hand tussen mijn benen.
“Danna?”ť vraagt Deidara wiens gezicht rood word.
Als Sasori mij aanraakt slaak ik een kreet en schop hem kei hard in zijn gezicht. Sasori vliegt naar achteren maakt een paar achterwaardse koprollen en komt tot stilstand tegen een steen. Ik spring op, storm op Sasori af, ga voor hem zitten en geef hem een klap in zijn gezicht.
“Hoe durf jij mij DAAR aan te raken! Jij vieze grote pedofiel!”ť flip ik.
“Het was om je zenuwstelsel weer aan de gang te krijgen”ť zegt Sasori.
Ik schut Sasori door elkaar.
“Mijn zenuwstelsel amehoela!”ť zeg ik.
Sasori glimlach.
“Fijn dat je weer de oude bent”ť zegt hij.
“En verander niet van onderwerp!”ť zeg ik.
Dan realiseer ik mij iets. Ik kijk naar mijn handen. Ze zijn niet van hout gemaakt op zo iets, ze bestaan niet uit losse onderdelen, ze zijn van vlees en bloed.
“Ik… ben geen pop?”ť vraag ik.
“Natuurlijk nier”ť zegt Sasori.
“Deed je daar zo lang over om er echter te komen?”ť
“Maar hoe?”ť vraag ik.
“Ik dacht dat mijn enige manier om niet te sterven was door een pop te worden.”ť
Sasori trekt weer een serieus gezicht.
“Dat dacht ik ook. Maar je zoon heeft zich voor je opgeofferd. Het bleek dat ondanks alles hij van al Kana’s kinderen het wel zou overleven, maar besloot toen dat hij jou leven meer waard vond dan het zijne. Hij bleef mij maar smeken jou geen pop te maken. Om zijn leven te nemen in plaats van het jouwe. En toen… heb ik besloten dat te doen”ť legt Sasori uit.
Mijn ogen worden groot.
“Kazuki…”ť zeg ik terwijl er tranen over mijn wangen stromen.
Sasori legt zijn hand op mijn borst. Op de plaats waar Kana zijn “slang”ť door mijn hart had geboord.
“Je zoon… was een dapper kind. Hij heeft zijn leven aan jou gegeven dus”ť Sasori stopt even met praten om met zijn andere hand mijn tranen weg te vegen “verspil het niet…”ť
Sasori staat op en reikt mij zijn hand toe. Ik pak die aan en Sasori trek mij overeind. De wind geeft een verkoelend briesje. Ik voel de warmte van de zon. De twee mensen waar ik het meest van hou zijn bij mij. Ik ben zo blij dat dit alles niet van mij afgenomen is.
“Dank je, Kazuki…”ť


Reacties:


xInnocence
xInnocence zei op 26 juni 2010 - 8:07:
sasori is een peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerv XD
en ik wil deidara ook zonder shirt zien O_O


witch
witch zei op 25 juni 2010 - 20:10:

is inderdaad minder sasu, maar wel fout!!
maar ga je snel verder???


DreadQueen
DreadQueen zei op 25 juni 2010 - 16:23:
super!!
snel verder!!
XX.


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 25 juni 2010 - 13:50:
Aaaait, yay, happy-ness! 8DDDD
Minder Sasuke! 8D

Is wel fout

Ik vind 'amehoela' toch zo'n leukwoord heah

-xXx-

PS: Mensjes, dit is AmbyVampy, maar ben bij Mo thuis en ik ben te lui om op mijn eigen account in te loggen