Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 26

Because I love you, [Jonas Brothers]

25 juni 2010 - 15:25

559

1

245



Chapter 26

Kate's Point of Vieuw
'Heb je mijn interview gezien?', zegt Nick zachtjes. Ik knikte. 'Ik hou ook van jouw', zeg ik drukte een kort kusje op zijn mond. 'Dus dit krijg ik als ik iets heel liefs en romantisch doet?' 'Precies, misschien krijg je iets meer als het idee niet van je broers komt', zeg ik grinnikend. 'Dat is niet waar!', zegt Nick verontwaardigt. 'Nick, kom op. Je bent niet romantisch. Al je ideeën komen van Kevin, niet van jouw'. Nick mompelde iets. 'Dus wanneer ga je weer weg?', vraag ik. 'Wil je me weer weg hebben?' 'Nee, tuurlijk niet. Ik wil alleen weten hoe lang we samen zijn, mag dat niet?'. Nick glimlacht schuddend zijn hoofd. '3 dagen!' 'Oké', zeg ik simpel. 'Dus dat is je antwoord, oké?'. 'Uu-h ja, wat moet ik dan doen, in huilen uitbarsten'. 'Ja, dat zou leuk zijn', zegt Nick serieus. Door zijn gezicht moest ik lachen. Ik voelde twee armen die stevig mijn zij pakken. Nick gaf me allemaal kleine kusjes in me nek. Langzaam gingen zijn warme handen onder mijn t-shirt. Dan weet elk meisje, wat er gaat gebeuren. 'Nick, nee niet nu!', zeg ik zachtjes Nick keek me verbaast aan. 'Is er iets met de purity ring?', vraagt hij. 'Nee, dat is het niet. Ik weet dat die ring alleen betekend dat je niet met elke meisje, uu-h je weet wel doet en vrouwen respecteren'. Ik voel mijn wangen rood kleuren. 'Oké, ik begrijp het', zegt Nick zachtjes en gaf me een kus. 'Maar ik hoef jouw niet de respecteren?', zegt Nick grijzend. Ik kijk hem verbaast aan. Ik moet vrouwen respecteren, maar jij bent geen vrouw eerder een klein kleutertje'. 'Dat is echt heel lief dat je dat zei', zeg ik vol met sarcasme. 'Graag ged-Tring', maar de de telefoon onderbrak Nick. Ik pakte de telefoon. 'Met Kate van der Woodsen'. 'Met Joe, mag ik Nick spreken?' 'Nee, mag niet!', zeg ik opgewekt. 'En waarvoor niet?', zegt Joe geïrriteerd. 'Omdat je nu op mijn mobiel belt. Dus waarom zou ik het aan Nick geven. Je kunt toch ook op zijn mobiel bellen?'. 'Ja, maar je vriendje heeft zijn mobiel uitgezet, omdat hij niet gestoord wilt worden', zegt Joe zuchtend. Ik hoorde aan de andere kant van de hoorn dat Kevin allemaal geluiden maakt van kusjes. 'Zeg maar wat je Nick wou vertellen en ik zeg het tegen Nick', zeg ik nog steeds opgewekt. Joe zuchtte diep. 'Je gaat dit niet leuk vinden. Nou, Nick moet morgen ochtend weer weg. We moeten optreden voor Disney. We waren al in protest gegaan, maar Disney wilt dat we komen'. 'Ik snap het. Ik vertel het wel aan Nick'. Ik kijk aan Nick die het gesprek niet meer vat. 'Dag', hoor ik aan de andere kant van de lijn voordat ik weg drukte.
Ik vertelde het verhaal aan Nick. Nick was heel pissig dat hij weg moest. 3 dagen is al niet veel, maar een paar uur is gewoon te weinig. Nick bod me aan om mee te gaan. Helaas moet ik weigeren door me werk. 'Dan moeten wij deze uurtje goed benutten', zeg ik opgewekt. In de hoop dat hij zich beter zich voelen. Een kleine glimlach kwam op zijn gezicht. 'Nick, het maakt niet uit hoe ver je bent in Wisconsin, Rhode Island, Florida, of Californië. Ik zal altijd van je houden'.


Reacties:


Merel
Merel zei op 28 juni 2010 - 10:58:
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute!

SNEl meer?